2007.04.25. 20:05
Javaslatok?
Akkor most hogyan tovább? Mit gondoltok?
Csak zárójelben jegyzem meg, hogy már megvan a magam kis forgatókönyve, persze nem riadok vissza az esetleges jobb ötletek beépítésétől sem. Minden javaslatot örömmel fogadok. Ez a része a blognak nem vitaszoba! A javaslatok hitelességét, ésszerűségét kétségbe vonó kommenteket gondolkodás nélkül törölni fogom.
L.
A bejegyzés trackback címe:
anafeb fia 2007.04.25. 20:07:47
Gigi1 (törölt) 2007.04.25. 20:20:52
2007.04.25. 20:55:29
sz.csabiii 2007.04.25. 21:32:03
anafeb fia 2007.04.25. 21:35:14
anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.04.25. 23:09:31
Jónak tartom a felvilágosítást, aminek része a külföldön publikált anyagok fordítása. Aki ilyet javasolt, tegye meg. Ne javasoljon, fordítson!
Másik része a publicitás. Voltak néhányan, akik a segítségüket ajánlották, és voltak sokan, akik meg is tették. Ha van még ötlet, lássatok neki!
csabi, az egyesület is jó ötlet. Ideje lenne. Bevállalod? Vagy ismersz valakit, aki bevállalja?
pl. egy közhasznú alapítvány az emberi jogokért)))
kriszo 2007.04.25. 23:28:34
Addig is, a passzív drukker szerepét vállalnám.
Viszont attól, hogy jogilag bejegyeztek egy szervezetet, attól még nem hatékony.
Ez inkább egy olyan dolog, amit csinálni kell. Az iwiw-en létre lehetne hozni egy "Szcientológiai károsultakért" usert például.
Special Delivery 2007.04.25. 23:43:36
anafeb fia 2007.04.25. 23:47:22
sz.csabiii 2007.04.26. 08:31:37
Gigi1 (törölt) 2007.04.26. 09:07:21
NBH honlapjáról (kiemelve az utolsó mondatot):
"A társadalomra veszélyes "vallási" mozgalmak
Egyes "vallási" mozgalmak elmélete és gyakorlata továbbra is azt mutatja, hogy a vallási külsőséget csupán az előnyszerzés érdekében alkalmazzák, leplezve demokrácia- és jogellenes törekvéseiket. Közülük néhány nem több vallási köntösbe bújtatott, profitorientált, multinacionális vállalkozásnál. Látszólag politikai ambícióktól mentes szervezetként mutatkoznak meg, amelyek elfogadják a fennálló jog- és alkotmányos rendszert, kerülik a konfrontációt, jogsértő tevékenységeiket jól leplezik. Folyamatosan keresik a kapcsolatfelvétel lehetőségét gazdasági társaságokkal, alapítványokkal, civil szervezetekkel, az állami tenderek rendszeres pályázói.
Egyes mozgalmak céljaik és érdekeik feltétel és kritika nélküli szolgálatát követelik meg tagjaiktól, amit szigorúan ellenőriznek. Általános elvárás, hogy környezetüket és egymást folyamatosan kontrollálják. A velük kapcsolatba kerülő személyeknél erős érzelmi és anyagi függőségi helyzetet igyekeznek kialakítani, ami a családi élet szétzilálásával is járhat.
Bár Magyarországon az egyházak adómentességet élveznek, egyes "vallási mozgalmak" szolgáltatásai alapvetően nem karitatív jellegűek, sőt, az általuk kínált különféle tanfolyamok, szolgáltatások rendkívül költségesek. A bevételeket a hívők "önkéntes adományaiként" jelenítik meg.
Tevékenységük korlátozása csakis az állami szervek és társadalmi szervezetek hatékony együttműködésével, valamint a nyilvánosság felvilágosításával képzelhető el."
eerdeklodoo 2007.04.26. 13:29:41
eerdeklodoo 2007.04.26. 13:59:32
ha kesz lesz, kuldom
dvorcsak. · blog.dvorcsak.hu 2007.04.26. 15:21:58
eerdeklodoo 2007.04.26. 15:44:44
dvorcsak, amint kesz lesz (kicsit hosszu, meg most vagyok a felenel) elkuldom a Gigi altal javasolt honlapnak, ott felkerulhet a netre. Egyebkent roppant tanulsagos cikk, szepen szamba veszi a szci kulonbozo szervezeteit is.
dvorcsak. · blog.dvorcsak.hu 2007.04.26. 16:06:22
sz.csabiii 2007.04.26. 16:33:25
anafeb fia 2007.04.26. 16:40:32
Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2007.04.26. 17:52:49
Special Delivery 2007.04.26. 23:31:49
Véghez kell vinni az adatok nyilvános, szemed előtt történő megsemmisíttetését, MAJD DOKUMENTÁLTATNI és aláíratni velük (ha nem teszik, akkor rájuk borítani az asztalt). ELISMERTETNI, hogy soha többé sehol sem említenek.
MAJD
MOST FIGYELJ
a dokumentumot ELJUTTATNI a lányhoz. Mindegy hogyan, odaadni a kezébe, felolvasni neki. Kifigyelni, hol van, elérni valahogyan. Ez idő és pénz kérdése, gondolom az utóbbi nem probléma. Ha lehet, vele is aláíratni, elismertetni, hogy soha többé nem említ meg sehol, esetleg akkor a blog eltűnhet.
1. NAMOST EZUTÁN VICCES MÓDON a csajnak tudnia kell, hogy átbasszák a fejét, ha az ő elhajtott apucijáról íratják ki.
2. Igazából nem is írhat ki semmit, ha megtiltották neki, mert ezzel etikai érvet sért, ráadásul az egyház általi vállalásokat is, hiszen fent az egyház vállalta, hogy nem gyűjt adatot, és nem tárolhat ilyesmiket anafebfiről.
3. Azt kell mondjam, ha ezek után a lányt anafebfival vegzálják, és az hajlandó adatokat osztani intim dolgokról, akkor utálatraméltó.
sz.csabiii 2007.04.27. 08:28:31
anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.04.27. 09:25:29
csabi, helyesbítek, biztos csak elírtad. Nem az én párom, a fiamé))
Tryptich 2007.04.27. 09:47:58
Special Delivery 2007.04.27. 09:54:44
Bocsánat, félreértés van. A blogot hiábavalónak tartom, mint a rókavadászatot kopó helyett tamburmajorral fölvezetni. :-) Próbáltam a fenti megoldás előtt is máshogy mailt küldeni, nem ment át. Így meg, nyíltan kiírni minden stratégiát eléggé hamvába holt.
Arra utaltam, ha kér az ember valakit egy különben elzárkózó féltől, akkor cserébe ajánlani is kell valamit. Máshogy nincs motiváció. Ez lenne az, hogy a blogot ad acta teszitek, ha nyilatkoznak. A következőkkel már előre gondolkodtam, miszerint úgysem veszik komolyan, ha nyilatkoztak is. És előbb-utóbb minden kiderül. (Erre hajtanak a "halott ügyek nyomozói" is. Pár év alatt az érdekviszonyok mindenütt átrendeződnek, és mindig lesz olyan, aki úgy véli: "az új ellenségem régi ellensége az én barátom"). Felteszem, hogy itt sincs másként: a gyaur jehuknak tett ígéreteket nem veszik komolyan. A gyalut akkor megindítani, ha bizonyíték van arra, hogy a saját szavát nem tartja meg az adatkezelésről. Mert akkor bizony zárul Miki mókatára, és becsukhatják a boltot. Attól a jelenlévők még kommunikálhatnak közben (szigorúan thétával :-)), ha tetszik érteni, mire célzok.
Anafeb, ha offnak érzed a kijelentést, akkor szedd ki nyugodtan. Nem vitából, csak tisztázás miatt írtam. A lényeg, hogy ti elolvassátok.
Special Delivery 2007.04.27. 09:58:08
anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.04.27. 10:00:05
Special Delivery 2007.04.27. 10:00:59
Engem az érdekelne, hogy a Szcientológusok honnan szereztek tudomást a blogodról?
Mint jómagam, még a szcientológusok is olvasnak Tótawét, akit inkább nem minősítek, mert rossz véleménnyel vagyok róla. Ő megcsinálta az ingyenreklámot.
sz.csabiii 2007.04.27. 11:11:48
distinct: alkudozni persze lehet, de az oldal lényege nem csak a jelen probléma megoldása, de a megelőzés is, mondaná egy egészségügyhöz igazán értő szakember...:)))
Special Delivery 2007.04.27. 11:30:33
Nos nézd, ha nem kínálsz érdemi ellentételezést egy ügy lezárásához, akkor nem is fogsz kapni. Alighanem mások a preferenciáim. Véleményem szerint sokkal fontosabb, hogy a CoS BIZTOSAN TÖRÖLJE az anafebfiról létező feljegyzéseket - és a kedves leányzót se vegzálja a témával - mint a Szent Háborútok. Mert így biztosan sosem lesz vége. A CoS-nak legfeljebb borsot törtök az orra alá, és kevés embert talán elijesztetek tőle. Viszont jó időre prollongáljátok a rosszakaróitok véges, ámde nagy számát. És így valóban sosem derül ki, hogy a lányka szembesült-e azzal, vajon megtartja-e a CoS a szavát. El kell dönteni, mit akartok.
Miként már többször kifejtettem, ha a világmegváltást nyomatjátok, fikarcnyival sem vagytok álmodozóbbak, mint a CoS, ráadásul tét nélkül, mert az uszítást it nem fizetik meg, és nem is professzionális.
Ha egy fenti típusú dealt a ti oldalatok egyoldalúan betartaná, a másik oldal nem, és mégis bebizonyosodik, hogy a leányt fűtötték a témában, faggatták, leírattak akár csak egy szót is a anafebfi szexuális preferenciáiról... nos, akkor írtok egy megrendelést John Rambónak, és megoldjátok az ügyet, más módon. :-)
Csak jó tanácsként: mindig az erősebbik kutya baszik, ami alól csak egyetlen kivétel lehet: ha már nincs vesztenivalója. A CoS helyében félnék magamra szabadítani egy csomó pszichodroidot egész Európával egyetemben, akinek írásban nyilatkoztam, hogy soha többé nem gyűjtök adatot valakiről, aztán segget csináltam a számból. Mert előbb-utóbb minden kiderül.
eerdeklodoo 2007.04.27. 11:33:48
anafeb fia 2007.04.27. 12:01:38
Amúgy van egy olyan érzésem, hogy bármit csinálhatok, nem fogja befolyásolni a lányt se negatív, se pozitív irányba. Ha nem csinálok semmit, akkor is tudják fűteni ellenem (mellesleg amint látják, hogy kicsit elbizonytalanodik, meg is teszik, ahogy ezt akkor is megtették, amikor ott ültem mellette). Az hogy fűtötték ellenem vagy sem meg csak akkor fog kiderülni, ha végre tudunk normálisan beszélgetni.
Special Delivery 2007.04.27. 13:09:05
Ráadásul a leányzó sem lehet annyira hülye, hogy ne tudja: valakit háta mögött kibeszélni - ha nem akarja, és megtiltotta, és megígérte - ártó tett, és onnantól vesztett a játszmája. Viszont igaz, ez egy baromi hosszú távú történet.
Megjegyzem, párszor én is kértem ilyet nemszciós nőtkől, és aki elkövette a hibát, hogy kibeszélt, mindig zaftosan visszajött. Az én esetemben az expozíciós idő elég hosszú bír lenni, és mára már belátható, hogy nem érte meg az inkorrektség.
Egyébként ami az etikát illeti: mindig a kihívott fél választja meg a fegyvernemet. :-)
sz.csabiii 2007.04.27. 13:28:23
Ők aláírnak mindent, cserébe a blog megszüntetését kérnék. Ezt honnan tudod?
Az adatai megsemmisítését azt gondolom írásban kérheti, és ezért nem kell semmit sem adnia. Ez nem BM nyilvántartás...:)
Szerintem ahogy később fogalmaztál a nagyobb kutya b@szik elven, talán inkább fel kell építeni egy szervezetet ami hathatósan tud ellene fellépni. Akkor már lesz tárgyalási alap.
Van jelentősége ennek a blognak, de ha nagyon fel akarják számoltatni, akkor ez azt jelenti számomra, hogy nagyobbat ütött, mint amire korábban gondoltak volna anafebék.
Special Delivery 2007.04.27. 17:42:51
:Ők aláírnak mindent, cserébe a blog megszüntetését kérnék. Ezt honnan tudod?
Nem, nem ezt mondtam. Ezzel kell indítani, miután az adatokat már megsemmisítették, és arról is nyilatkoztatják őket, hogy más elmondásából sem tárolhatnak adatokat.
:Az adatai megsemmisítését azt gondolom írásban kérheti, és ezért nem kell semmit sem adnia. Ez nem BM nyilvántartás...:)
Ez így is van. Megtörtént már? Ahogy leírták, úgy legyen: ott, a szeme előtt, és nyilatkozzanak írásban. Ha a lányba egy szemernyi jóérzés is szorult, és meglátja a nyilatkozatot, majd szembesül azzal, hány tonna irományát NEM zúzzák be, ahol anafebfi szerepel...
:Szerintem ahogy később fogalmaztál a nagyobb kutya b@szik elven, talán inkább fel kell építeni egy szervezetet ami hathatósan tud ellene fellépni. Akkor már lesz tárgyalási alap.
Tudsz hatékony utálszervezeteket mondani, akik bármit is elértek? Nem. A legtöbb, ami elérhető, ha egy hatékonyabb szervezetet csinálsz azoknak, akik azután leszarják a célszervezetet. De ez messze vezet, meg ehhez nem elég a bosszúvágy.
:Van jelentősége ennek a blognak, de ha nagyon fel akarják számoltatni,
Ezt mondták? Nekem nem ez jött le.
:akkor ez azt jelenti számomra, hogy nagyobbat ütött, mint amire korábban gondoltak volna anafebék.
Ez a blog a bedaráltak szempontjából majdhogynem irreleváns. Ugyanez igaz pl. a hit gyülekezetére, ha megmutatod egyes állításaik ellenkezőjét a Bibliában (ha olvasott vagy), akkor szemellenző le, és jön az átkozódás.
A nagy droidseregek mindenütt abból élnek, hogy az emberek fizetni hajlandók azért, hogy megmondják nekik, mit csináljanak. Sőt. A fél életüket arra képesek áldozni, hogy lábtörlőként szolgáljanak szervezeteket, akik csupán annyit adnak nekik, hogy elmondhatják: most valakik lettek általuk.
NIL7 2007.04.28. 10:42:13
winghun 2007.04.28. 19:59:17
kis ember 2007.04.28. 21:14:17
En benne vagyok egy buliban, hogy egy leleplezo szorolapot osztogassunk a Blahan, pont az ajtatjuk elott. Egy-ket orat bevallalok. Csak kell, aki rogzitse, mikor kijonnek balhezni. Meg kell meg valaki mellem, akinek szinten 44-es nyaka van es min. 85 kg...
Kerdes:
szabad-e (irjatok jogszabalyt)
Erdemes-e
Buli-e
dvorcsak. · blog.dvorcsak.hu 2007.04.29. 19:34:56
wand 2007.04.30. 18:51:53
Első beírásom itt, de viszonylagos rendszerességgel olvastam az oldalt.
Kis bevezetőként elmesélném, hogy három ismerősöm került a szci közvetlen közelébe.
-Egyikük csak a dianetikáig jutott, mai napig hasznosnak tartja az elvégzett tanfolyamokat (ami nem is csoda lévén alapvető fogásai sok elismert menedzser térninggel egyezik, és bátran kijelenthető, hogy a való életben hasznosítható tudást ad) majd sok százezer forint tanfolyami díj kifizetése után a józan ezse győzött és "kicsit" drágának találta volna a folytatást és többet nem ment. (persze lehet az is közrejátszott, hogy nem maradt pénze..)
-A másik ismerősöm a barátja révén került a szci-hez közel, lévén neki nem volt pénze viszonylag gyorsan a szci egyik vállalati tréningeket szervező cégéhez került, nevetséges fizetésért évekig dolgozott, (ebben az időben persze nagyon megvolt vele elégedve), majd egyszercsak hosszantartó (értsd: éven túli) betegség támadta meg, ami miatt képtelen volt dolgozni.. emiatt kirugták az állásából (esküszöm nagy megkönnyebülést láttam rajta!) és eltávolodott a szcientologiától.. a mai napig állítja: teljesen egyet ért a történettel (szci-vel), de nincs rá ideje.. (én meg állítom: túl gyorsan vágja rá ezt a válszt és közben idegesen járkál a szeme..)
- A harmadik ismerősöm sok-sok millió forintjába volt a sok tanfolyam, E-méter, egyházi adomány, mára teljesen elérhetetlen végleg a szci "fogságába" került, neki már valószínű nincs onnan visszaút, feltételezem önmagát azóta is boldog embernek látja (merthát boldogok a lelkiszegények..) mi egykori barátai semmit nem tudunk róla évek óta.
No, hogy némileg a Javaslatok témához hozzászóljak:
Elkéne dönteni mit akarsz, és hogy képes lehetsz e rá?
El akarod törölni a szcientológiát a földről? Lássuk be nem vagy rá képes, világméretű szervezet esélyed sincs.
Be akarod szüntetni ezt az egyházat magyarországon?
Én erre sem látok esélyt, kevés vagy és más is az lenne. és ha sokan lennétek, valószínű akkor is kevés lenne.
Szerintem a fentiek túl nagy célok kisebbet kell keresni..
Meg akarod "menteni" a lányt?, vagy beéred annyival is, hogy pár "lelket" mentesz meg felvilágosítással és az igazság terjesztésével, és az előtt felnyitod a szemüket mielőtt "megfertőződnének"?
Ez utóbbira minden bizonnyal képes vagy, elhangzott itt már szórólapozás az Asztórián, kérdés mennyit érsz egy A/4-es szórólappal, ide nem szórólap kell hanem kiadvány. TÉNYEKKEL.
Itt van fent egy idézet az NBH honlapjáról. nyomtasd ki egy odalra és tegyél mellé egy számlát amit XY fizetett egy tanfolyamért és jól olvasható legyen benne, hogy egyházi adományként könyvelik el.. nem kell magyarázni, a tények magukért beszélnek, és érteni fogja mindenki.
Olvastam valahol egy ex SeaOrg tagot itt ő a szcientológusokat kérte, hogy engedjék el a lányt, szívhez szólt és azt is betenném egy kiadványba, továbbá száraz tényeket, riportokat (letőleg magyar) kiugrott szcientologusokkal, gyermeküket elvesztő anyákkal. Körítsd mindezt a saját történeted köré, és osztogasd (de minden nap ám! és minden a dianetika központba belépni igyekvőnek nyomj egyet a kezébe)
Igen baromi sokba kerül.. tudod marketing..
és nem árt a szembe lévő házban kibérelni egy szobát és felállítani egy kamerát, és bármi atrocitás ér azonnal sajtóhoz fordulni a képekkel, netre felrakni,másnapra sajtótájékoztatót összehívni a bejárat elé és élő szóban elmondani a történteket! +FELJELENTENI.
Megnyerni egy híres embert adja az arcát a küzdelmedhez.
Bejelenthetsz tüntetést a székházuk elé.. akkor is ha csak egyedül vagy egy HANGOSBESZÉLŐVEL és a délutáni csúcsban a bejárati ajtó felé olvasod a "bűneiket" hidd el sok emberhez eljut..
Kérdéses, hogyha elég ügyes vagy tudod e addig fokozni rajtuk a nyomást, hogy belássák NEKIK jobb ha elengedik (kirugják, alkalmatlannak titulálják) a lányt, abban bízva, hogy ezután leállsz és megszúnik rajtuk a nyomás, ami nekik többet ér mint egy balek lélek megtartása (hisz ne feledd ha elég ügyes vagy komoly pénzektől esnek el az álltalad felvilágosított be nem lépők miatt)
És kérdés ha elengedték leállsz-e, vagy tovább próbálnád folytatni a küzdelmet a szci ellen, én úgy gondolom ez nem a Te dolgod, a hatóságoknak kéne tenni valamit, ha mást nem legalább megelőzést, APEH ellenőrzést, és számtalan egyéb finomságot bevethetnének.. de tudjuk ugye.. Magyarországon vagyunk.. szal erre semmi esély :(
Extra ötletként:
Igen ütős lenne egy beépülő ember, megfelelően felkészítve a hazugságvizsgáló becsapására (hiszen ez megtanulható, pláne az egyszerűbb E-méternél), majd az ő sztorija lemenne pl. egy Frei dossziéban.. (persze nekünk átlag embereknek ez a lehetőség szerintem elérhetetlen kapcsolatok nélkül)
kb ennyi az ötletem, és sok sikert kivánok!
papi19 2007.05.01. 00:41:25
mindenesetre a kiadványozás szerintem is nagyon jó ötlet, és sokkal könnyebben kivitelezhető
anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.05.01. 16:53:45
Hogy mit nem kéne tenni, és azt hogyan, a többi bejegyzéshez hozzáírhatod, ennél a posztnál azonban törlésre kerülnek. Mindenki megértését köszönöm !
Mister47 2007.05.01. 21:41:41
lptr 2007.05.01. 22:29:29
lptr.metacortex.hu/szcientologia/dewolf-interview.pdf
Ha bármi hibát találtok benne, vagy észrevételetek van, szóljatok. Ha esetleg valaki szerint bármilyen törvényt áthágtam volna a fordítás publikálásával, akkor különösen. A jogot a (hibák, hiányosságok javításából eredő) módosítgatásra fenntartom, úgyhogy ha lehet, a linket és ne magát a PDF-et terjesszétek.
Megköszönném, ha dobnátok egy mailt abban az esetben, ha valahova felkerül a cucc. Amúgy részemről bárki felteheti bárhova.
Jó olvasgatást.
-tsargh- 2007.05.02. 08:56:07
Jah, az egymilliárd éves szerződés nem jelent semmitse.
NIL7 2007.05.02. 13:10:23
anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.05.02. 13:51:12
test_subject_#41 2007.05.02. 14:09:39
Hozzatok létre egy mindenki számára biztonságos és anonim adományozási lehetőséget, amivel pl. az ijen fenti fordításokat a lehetőségeihez mérten honorálni tudja az, aki más módon támogatni nem tudja/akarja a harcot.
kis xenufalvi xenu 2007.05.02. 16:25:18
Dr.Johnson 2007.05.02. 17:47:48
(a Dr. megszólításom nem igazi doktort takar, ez csak egy nicknév)
Felháborított minden amit itt elolvastam.
Sajnos nem tudok ajánlani semmit, nincs blogom ahova kitehetném ezt a bolgot sem.
Csak azt tudom, hogy én mit tennék (tudom, hogy ez nem jó, de belőlem akkor is ezt hozta ki ez az egész).
Szóval ha az én szerelmemről lenne szó, akiért mindenre hajlandó vagyok, az biztos, hogy pár barátom segítségével kimennék koppenhágába, beszélni hívnám őt és egyszerűen megszöktetném onnan. Kocsiba be, reptérre ki, és csókolom. Nem hiszem, hogy különösebben eröltetni kéne, legalábbis egy rövid-hosszabb rábeszéléssel útban a reptérre úgyis lehetne hatni rá. Először nyilván Bp-re, utána pedig egy másik országba vinném, ahol lehetőleg ismerősök élnek. Tudom, ez már az emberrabláshoz tendál, de akkor is, ha kikerülne egy rövid időre a lány az agyturkászok hálójából, talán hamar rájönne, hogy ez volt az egyetlen járható út, hogy megtisztuljon. Hiszen jogilag nemsok esélyt látok, a lány pedig egészen egyszerűen TÖMEGES PSZIHÓZIS áldozata, aki azt hiszi magáról, hogy saját akarta lévén szeretne maradni. Elbújtatni a világ elől, minden pillanatát figyelni és idővel "le fog jönni a szerről".
Sajnálom, hogy ennél jobbat nem tudok, de én hajlandó lennék a törvénnyel is szembeszállni azért, hogy a rabszolgagyárban ragadt, "drogfüggő" szerelmemet megmentsem.
Zárszóként annyit, hogy a legőszintébben kívánok soksok erőt és szerencsét a harchoz Neked, Nektek, és őszintén bízom benne, hogy ennek a bolgnak egyszer azt fogom olvasni záró kommentjében, hogy valahol boldogan éltek együtt, szerelemben, békében, szcientológiamentesen, feledve ezeket a borzalmakat.
Üdvözlettel,
Dr.Johnson
Dr.Johnson 2007.05.02. 18:04:20
Ez esetben csak az utolsó bekezdésemet vegyétek figyelembe ;)
Üdv,
Dr.J
Special Delivery 2007.05.02. 19:13:52
NIL7 2007.05.03. 08:27:33
Special Delivery 2007.05.03. 10:40:21
Konkrétan arra gondolok, ha beszélni akar egy külsős egy bentlakásos vallási intézmény alkalmazottjával/lakójával, akkor törvényi segítség (pl. fizetett jegyző) mellett külső helyen ezt megtehesse. Ez egyformán korrekt lenne az Opus Deitől a SeaOrgig.
Prester John 2007.05.03. 16:36:40
Sok sikert:
Prester John
ui: ez nyílván az adott problémán már nem nagyon segít, de ahogy az indexes topic is, sokakat felvilágosíthat.
gattodire · http://infoeco.blog.hu 2007.05.03. 21:27:35
Ilyen pszihikai függőség, alárendeltség mellett, úgy hogy elérni is alig tudjátok a meggyőzés vagy a manipuláció nem működik.
Viszont úgy tűnik a szervezet meglehetősen üzleti felfogásban működik, tehát a vezetőségben lennie kell valamennyire racionális embereknek is.
Én a lehetséges összes média, jogi, ha van, politikai kapcsolatot bevetném. Nem az összeset egyszerre, a cél a fokozatosan erősödő nyomásgyakorlás lenne, meg kell hagyni a szervezetnek a visszavonulás lehetőségét. A lépéseket folyamatosan, előre bejelenteném a szervezetnek (nem a konkrét lépéseket, csak hogy megint lesz valami).
Ezzel bizonytalanná válik számukra a végjáték, nem tudhatják milyen lehetőségeitek vannak még.
Indításnak valami médiahekk kellenne, fotók, videók a szervezettel készült beszélgetésekről, fel a youtube-ra, aztán bulvármédia (bármilyen unszimpatikus ők érik el a legnagyobb hatást ma Magyarországon). Ha idáig eljuttok, akkor már talán a botrány önerejéből is eléri a politikai szférát. (Én a helyükben már előbb feladnám)
Kéne egy profi reklámszakember segítségnek..
Zsu 1 2007.05.03. 22:45:33
VAGY : fatális véletlen ... ugyebár.
dvorcsak. · blog.dvorcsak.hu 2007.05.04. 10:58:53
igy illik pl: fufooo [kukac] gmail [pont] com
ezt igy nehezebben ertelmezik
Zsu 1 2007.05.04. 13:33:47
Köszi a választ a levlistával kapcsolatban (hogy valami weboldalra kell menni és ott lehet olvasni az üzeneteket). A többi azonban érthetetlen...
Szlikk 2007.05.04. 15:35:21
Még új vagyok itt, de nyomon követtem az eseményeket. Először is kitartás nektek és kűzdjetek. Másodsorban itt találtam az Oxfordi-tesztet:
www.lelekelemzo.hu/oxfordi_teszt_oca/oxfordi_teszt_oca.htm
Az a durva, hogy IQ-növelő tesztként aposztrofálják. Nem hittem el. És persze adj meg minden adatot magadról - csoda, hogy itt nem kérnek harmadik személyről infokat.
Még egy ember, aki szorít nektek,
Szlikk
Mister47 2007.05.06. 11:21:32
MINDEN NEM-SZCIENTOLÓGUS
ETIKAI UTASÍTÁS
2007. május 6.
"SZCI" TÍPUSÚ BAJFORRÁS KINYILVÁNÍTÁSA
Minden szcientológus részére
A SZCI típusú bajforrás meghatározása:
„Szci típusú bajforrásnak tekintendő minden olyan személy aki tagja a szcientológiai egyháznak (függetlenül, hogy ezen tényt letagadja vagy beismeri e) vagy közvetlen kapcsolatban áll ilyen személlyel vagy magával az egyházzal továbbá mindazon személyek akik aktív gyakorlói a szcientológiai módszereknek.
Az ilyen személyek szellemi és fizikai befolyás alatt állnak, tevékenységükkel súlyos és közvetlen veszélyt jelentenek minden emberi társadalomra, az emberi szabadságjogokra és a demokráciára.”
Ezért minden szcientológust SZCI típusú bajforrássá nyilvánítunk.
SZCI típusú bajforrás kezelése:
Levadászható, mindenétől megfosztható, bármely nem-szcientológus által megkárosítható (bántalmazható) a nem-szcientológus felelősségrevonása nélkül. Átverhető, perelhető, megsemmisíthető.
Minden nem-szcientológus
lptr 2007.05.06. 16:30:06
Ez így szerintem egyáltalán nem vicces.
Jobban tetszene, ha valamivel önkéntesebb lenne a csatlakozás, és nem csak úgy bele a világba lenne megszólítva _minden_ nem-szcientológus. Mit szólnál pl. a "Minden, szcientológiát ellenző egyén számára" megszólításhoz?
A szci-típusú bajforrás definícióján is lenne mit pontosítani, de a kezelésre mindenképp a gúny eszközét javasolnám a "ha te így, én is így"-visszapantintgatás helyett. Mondjuk így:
"Felvilágosítható, nézetei nevetségessége megmutatható (ha szükséges, nyilvánosan is), szeme felnyitható (nem fizikai értelmeben) bármely szcientológiát ellenző egyán által, amennyiben utóbbi vállalja tettének minden következményét. Ennek megtörténte után a SCI-típusú bajforrás megszűnik bajforrássá lenni, az eljáró szcientológia-ellenző pedig köteles őt segíteni (amennyiben igényli) az esetleges trauma (elveszett évek, pénz, józan ész stb.) feldolgozásában."
Mister47 2007.05.06. 18:22:10
Bocs, de ez a nyilatkozat ilyen formában szerintem nem jó."
Persze, hogy nem az. Ez egy gondolatébrsztő. Ha érdemes rá akkor majd kinő belőle valami. De örülök, hogy már valaki elgondolkodott rajta. :-)
Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2007.05.07. 00:19:02
Nem bántásként, de ha ilyeneket írogatsz, az nagyjából a "nemecsek ernő" féle írogatásssal egyenlő, haszna semmi, de az egyház még jobban bezár.
Szvsz NIL7 ötletéből lehetne jól kiindulni, feljelenteni a koppenhágai központot személyes szabadság korlátozása miatt, vagy vmi hasonló.
NIL7 2007.05.07. 13:39:30
kipol 2007.05.07. 23:41:37
Pont a sikertelen feljelentéssel kezdődött ez a blog :(
Erős a gyanúm, h. ha Gipsz Jakab és társa fogja közre ezt a lányt, aki a körülményeket tekintve, (enyhén szólva) nem volt biztos a döntésében, akkor a jard csak-csak vizsgálódik valamit.
[De az is lehet, hogy nem. Mivel kis hazánk az emberkereskedelem jelentős kibocsátó- és tranzitországa, "hála" jól felkészült rendőrségünknek és törvénykezésünknek :(((]
De ha lenne is vizsgálat - a lány közvetlen hozzátartozói az ettyáz nyomására a legszilárdabban állítanák, h. a gyermekük a világ legjobb helyén van és minden hepi :(
Mihelyst meghallották az "egyház" szót, a zsaruk megnyugodva dőltek hátra: ez nem a mi dógunk.
Magyarországon vallásszabadság van, pont. Hát ezért kéne leszedni a csörcsről ezt a címkét.
A jelnleginél jobban már úgyse fog bezárni az egyház: hányadszor kezdetik már újra, elölről a szegénnyel az egész tortúrát? Hát az egész bandában nincs ott senkinek egy csepp normális esze, meglátni, h. nem oda való?
Ezek a lányt csak akkor fogják elengedni, ha már NEM KELL nekik.
A lehető legnagyobb ellenségük a nyilvánosság, és ez a blog nagyon jelentős érdeklődést keltett. És arra gyakorolják a legnagyobb nyomást, aki a markukban van. Szörnyű dolgokat állhat ki most :(
Eléggé átlátszó érvelés, h. a blog megszüntetésével kéne "engedményeket" tenni, tárgyalópozícióba hozni az egyházat.
Csak akkor fognak engedni, ha kényszerhelyzetbe kerülnek.
És a nyilvánosság az egyetlen kényszerítő erő.
Special Delivery 2007.05.08. 00:19:32
:Ezek a lányt csak akkor fogják elengedni, ha már NEM KELL nekik.
Nem az a hangsúlyos, hanem az, hogy MIÉRT NEM AKAR NEMET MONDANI nekik? Pedig sima ügy. A lány valamiért nem akarja a SAJÁT életét élni, ezért ENGEDI, hogy más tegye.
:És a nyilvánosság az egyetlen kényszerítő erő.
Csak akkor, ha konkrétumokat tudsz hozni.
Akula 2007.05.08. 12:51:56
A másik javaslatom az lenne, hogy petíciót benyújtani az illetékes minisztérium(ok)nak, hogy a "szabad vallásgyakorlást" szigorúbban ellenőrizze és erélyesebben lépjen fel, ha az ombudsman valami szabálytalanságot talál valamelyik felekezetnél. Bár ez nem tudom melyik tárcához tartozik, de gondolom egy kis utánjárással kinyomozható. Lehetne hivatkozni az NBH jegyzőkönyre a veszélyes vallási mozgalmakról, valamint aláírásgyűjtést kezdeményezni. Ha elegendő aláírás összegyűlne akkor már az "egyháznak" sem hőböröghetnek a diktatúra miatt, mivel "a nép szava Isten szava":)
Amúgy sok sikert a szabadítási akcióhoz:)
eerdeklodoo 2007.05.08. 17:19:31
kipol 2007.05.08. 17:59:30
Igenbizony, az itt a lényeg, h. a lány maga mit akar. Erről kellene beszélgetnie a hozzá közelállókkal, pl. a szüleivel, kedvesével, barátaival.
Akik sajnos csak találgatni tudnak.
Mivel az egyház elszigeteli mindenkitől, nem kapja meg a leveleit, nem telefonálhat. Az egyház érdeke az, h. a "kintiek" feledjék el, hagyják sorsára. De amíg a "kintiek" minden nem tudnak bizonyosságot szerezni, minden kétséget kizáróan a lány valódi szándékairól, addig aggódni fognak a jólétéért.
"ha konkrétumokat tudsz hozni."
Én konkrétan féltem őt, félek, h. összeroppan a nyomás alatt. Konkrétan olvasom ezt a blogot, amíg csak elérhető, és figyelemel kísérem a szereplők sorsát. Együttérzek velük, mert az én életembe is próbáltak belerondítani szcientológusok. (Pechjükre, visszafelé sült el.)
Persze, ez csupán számomra konkrét, bárki más legyinthet rá.
De ha már itt tartunk: van a neten kismillió szcientológia-kritizáló honlap, bőséges tényanyagot felvonultatva.
Mutatnál ezek közül egy-két példát arra, milyen formában tartanád helyesnek a szcientológia egyház bírálatát?
Pl. mi a véleményed erről: szttk.tripod.com/ ?
báró Leopold 2007.05.08. 22:12:08
Tehát itt sokat hivatkoztok személyes szabadság korlátozására, meg más magyar jogszabályokra, mintegy megfeledkezve arról, hogy a lány jelenleg Dániában van. (sztem anafeb ezt ne töröld bár nem javaslat volt, de felettébb hasznos ezen a ponton) Na mármost én azt javasolnám, hogy a dán büntetőjogi és vallásügyi törvényeket kellene megnézni, hogy azok tudnak -e segíteni. Én sajnos nem tudok dánul, de ha valaki meg tudja mondani, hogy hol lehet angolul vagy németül dán törvényeket találni, esküszöm utánanézek, nekem nem olyan nagy munka. Az elrablással kapcsolatban pedig csak azt tudnám mondani, hogy alapvetően, az sem emberrablás lenne, hanem személyes szabadság korlátozása a magyar törvények szerint legalábbis. De csak akkor, ha a lány úgy nyilatkozik, hogy őt kényszerítették. De ha erről le lehetne beszélni (ami nehéz hisz nekem eléggé agymosottnak tűnik). Az agymosás témához: ha bizonyítani lehet, hogy "agymosták" vagy vmilyen tudatmódosító szerek hatása alatt van, akkor a személyes szabadság törvényi tényállása megvalósul. Hiszen ezekben az esetekben beszámítási képessége hiányzik, ergo a törvényes képviselője intézkedik helyette, értsd: megmondhatja, hogy hol legyen. Persze ehhez a szülei meg a dán hatóságok is kellenek. Nem mondom, hogy tuti módszer, de ha vki tudna segíteni nekem az előbb említett dologban (dán törvények általam ismert nyelven való beszerzése), akkor 95%-ig biztos választ tudnék adni a dolgok menetéről. ha Magyarországon lenne a lány, akkor sokkal könnyebb lenne minden.
Akula 2007.05.08. 22:30:10
Akula 2007.05.08. 22:38:43
báró Leopold 2007.05.08. 22:55:51
kipol 2007.05.08. 23:05:14
Viszont találtam ilyet:
juraportal.dk/
Danish Law in English:
juraportal.dk/links/010/010/040/
báró Leopold 2007.05.09. 00:09:56
kipol 2007.05.09. 00:23:35
Retsinformation
All Danish laws and regulations in force.
www.retsinfo.dk/
Egyébként miért a dán törvények a mérvadók? A tartózkodási hely a döntő, nem az állampolgárság?
báró Leopold 2007.05.09. 00:30:36
báró Leopold 2007.05.09. 00:33:21
fulig_jose 2007.05.10. 11:53:51
Special Delivery 2007.05.10. 15:18:28
sz.csabiii 2007.05.10. 21:28:47
Írjanak, de ne 13millió karakternyit :)
Akula 2007.05.11. 10:45:27
kipol 2007.05.11. 12:40:42
(Tegnap írtam a supportkukacindaponthu-ra egy szolid anyázást, h. igazán kitehetnék a tiltott szavak, műveletek stb. listáját az elutasító üzenet oldalára. Hely van bőven.)
Akula 2007.05.11. 17:08:50
Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2007.05.16. 01:43:47
Itt talán jobban helyén van...