anafeb 2007.03.19. 16:02

Koppenhága

Sziasztok! Anafeb fia vagyok.

 

A hétvégén megjártuk Koppenhágát. Elég hideg van ott északon. Nagyon fúj a szél, esik a havaseső, meg minden. Látogattunk kastélyt, néztünk Carlsberg-gyárat...meg persze meglestük a helyi szcientológusokat is. Pénteken repültünk, ma reggel jöttünk vissza, szóval kint töltöttünk 3 napot.

Mivel nem jelentettük be előre, hogy megyünk, pénteken nem sokat tehettünk. Feltérképeztük a terepet, megnéztük a szállást, a New Era boltot (ott árulják a könyveiket, mögötte van a hely, ahol fordítanak, adminisztrálnak, stb stb, szóval a CLO), a koppenhágai orgot (AOSH), és feladtam egy képeslapot a lánynak, hogy "üdvözletemet küldöm Koppenhágából". Csak annyit tudott, hogy külföldre megyünk, azt nem is firtatta, hogy vajon hová. Pénteken szobroztam egy órát az AOSH előtt, hátha kijön, de nem jött ki szünetre. Ennyi volt kb. az aznapi próbálkozásom.

Másnap reggelre/délelőttre ütemeztük a látogatást. Odamentünk a szálláshoz, udvariasan bekopogtam, kerestem M-et. Kicsit később le is talált. Másodpercekig csak állt ott az ajtóban, és nézett engem. Nagyon meglepődött, hogy ott lát, ahol elvileg nem lehetek:) Elvörösödött, sírva fakadt, majd odafutott hozzám, és a nyakamba borult. Hosszú ideig csak álltunk, meg se bírtunk szólalni. Amikor magunkhoz tértünk (pontosabban a portás elkezdte rángatni, hogy menjen már vissza melózni) váltottunk pár szót, megbeszéltük, hogy találkozunk 1kor. Meg kell várnia a felettesét, tőle el kell kéretőznie, és utána 1kor kijön, és beszélhetünk. Amikor adott egy búcsúpuszit, akkor aztán végleg betelt a pohár, a portás majdnem felrobbant dühében, hogy hogy merészeli! Hiszen ő sea-orgos, én meg nem! Már 4 hete nem láttam, nagyon örültem ennek a találkozásnak.

Végülis visszament takarítani. Megcsinálta a szobáját, mi 1re visszamentünk, és találkoztunk. Ekkor már vele volt a felettese, ő is beszélni akart velem. Kicsit beszélgettünk hármasban, majd hosszas alkudozás után (komolyan mondom, úgy éreztem magam, mint aki halat akar venni a piacon, és megalkuszik az árra) elengedte velem kettesben M-t egy órára, du. 3-ig. Beültünk egy kávézóba beszélgetni. Nagyon örültem volna, ha rá tudom beszélni, hogy velemjöjjön, de nem azért mentem oda. Látni akartam, megölelni, és éreztetni vele, hogy igen, itt vagyok még, és számíthat rám, ha baj van. Rövid beszélgetés után rá kellett jönnöm, hogy nem tudok nem arról beszélgetni, amin épp az agyam jár, szóval rövid beszélgetés után rátértünk a témára: miért ment el, miért hagyott itt, miért marad, aztán amikor elkezdte hozni a szcientológus sea-orgos egyenérveket, akkor kezdtem el felvázolni neki az én érveimet. Még nem mondtam neki, hogy jöjjön velem haza, egyszerűen nem mertem. Próbáltam érzelmi alapon megközelíteni a témát. Úgy éreztem, hogy van miről beszélnünk, mert nem tűnt túl határozottnak a maradást illetően. Mindenesetre azt leszűrtem, hogy szerinte minden a legnagyobb rendben folyik, a szülei nagyon jól vannak, sőt, azzal hogy ott van, még segít is nekik, hogy haladhassanak a Hídon, mert le van róla a gond. Ő azt hiszi, hogy nagyon nagy szívességet tett a világnak azzal, hogy bevonult oda, és így még ő is aktívan tud tenni a Föld jövőjéért. (a szüleivel ha jól tudom az elmúlt 4 hétben csak 1szer beszélt, akkor se tudtak meg róla semmit. Egyébként az anyja teljesen össze van törve, az apja se tudja ezt hova tenni.)

A beszélgetés után bementünk a CLO-ba, M. feletteséhez. 3ra volt megbeszélve a találka, de csak 3:35-kor jött, így volt még egy kis időnk beszélgetni. Egyébként M. felettese nagyon rendes, és jóindulatú embernek tűnt, kicsit meg is nyugodtam, hogy M. jó kezekben van, és nem lesz baja. Őszinte, egyenes ember benyomását keltette. Úgy egy órán át beszélgettünk vele a CLOban. Arról volt szó, hogy én miért is tettem azt a feljelentést, hogy mit tervezek a jövőben a Szcientológiával. Később bejött egy nő is, valami Cecil...közben csörgött a telefonom: épp most hívtak meg Ron szülinapjára márc. 31-én! Hurrá! Szima sport- és szabadidőközpont 14. ker. Dózsa Gy. u. 1, a stadionoknál, mindenkit szeretettel várnak:) A jobb kéz nem igazán tudja, hogy mit csinál a bal... szóval a nő nem mondta meg, hogy pontosan kihez is van szerencsém. Nem is nagyon firtattam. Eleinte beszélgettünk, megértőnek tűntek, M. pedig olyannak, mint aki hajlik arra, hogy hazajöjjön. Ez csak találgatás, nem tudom biztosan.

Utána kértek egy órát M.-mel, hogy beszélhessenek 4szemközt, nélkülem. Én kezdtem elhinni, hogy valójában csak a toborzókkal van gondom, és a többiek attól még lehetnek jó fejek. A főnöke valamennyire szimpatikus is volt, kezdtem megbízni benne. Amikor 1 óra múlva visszamentem, beszélgethettem M.-mel, persze nem 4szemközt, csak úgy, hogy ott voltak velünk. Magyarul beszéltünk, szóval nem érdekelt. M. zokogott. Megpróbáltam megfogni a kezét, hogy vígasztaljam, de a főnöke nem engedte. "Megkért", hogy ne próbáljam meg érintéssel befolyásolni, hogy ne enturbuláljam. M. zokogva közölte velem, hogy szakítunk, mert semmi értelme, hogy folytassuk...hacsak be nem megyek az orgba kezelni a helyzetemet, és helyrerakni a viszonyomat az egyházzal. Semmi értelme, hogy folytassuk, "mert úgyse lenne jó senkinek, mert úgyse hagynám, hogy szcientológiával foglalkozzon, mert ha hagynám, akkor is folyamatos lenne köztünk a súrlódás, ha összeházasodnánk, akkor a szüleit is elzárnánk az egyháztól, stb stb".  Ekkor már arra kértem, hogy jöjjön ki onnan. Én kitartottam amellett, hogy ez a kettőnk dolga, és hogy ketten megoldjuk. Nem hittem el, hogy egy óra leforgása alatt ennyit változtathatnak a nézőpontján... Szörnyű érzés volt.

Egyre csak sírt, bármit mondott és azzal válaszoltam, hogy ketten megoldjuk. Láttam a szemén, hogy kezd megint felém fordulni. Nem voltak igazán épkézláb érvei. Még a szci érveken is érződött, hogy nincsen meggyőződve a helyességükről. Amikor ezt a főnöke észrevette, közbelépett. Kérdezgette, hogy miről beszélgetünk, meg hogy hogy halad a beszélgetés. Eleinte nem válaszoltam, aztán sikerült kihoznia a sodromból a feltételezéseivel, így vitába keveredtem vele. A barátnőm előtt szabályosan a földbe döngölt, eközben M. megerősödött a maradás mellett. Ugyanaz játszódott le ott, mint amikor anyám próbált szembeszállni értem a toborzóimmal. Attól én is megerősödtem. Bármit mondtam, bármit csináltam, valami rosszat mindig talált benne. Azzal kezdte, hogy M. döntött. De én láttam rajta a határozatlanságot! Milyen döntés az ilyen? Amikor ezt kimondtam, azzal kontrázott, hogy leértékelem M.-t. Ha kimentem volna, akkor gyenge lettem volna, ha nem beszélek hozzá, akkor sunyi összeesküvő. Olyan dolgokkal támadott, amiket látszólag elfogadott az előző beszélgetésünk alkalmával. Persze M. végig bent volt, és hallgatta. A főnöke egyértelműen arra játszott, hogy lejárasson, és befeketítsen a barátnőm előtt. Ez sikerült is neki. Nem tudom, hogy M. mit gondol, de halvány sejtéseim azért vannak. Tudhattam volna... jó nagy hülyét csináltam magamból, már megint. Akkor kellett volna kimennem, amikor M. közölte, hogy szakítunk. Tudnom kellett volna, hogy semmi értelme szembeszállni velük. De láttam M.-en, hogy határozatlan, és hogy szomorú! Ördögi kör... Ettől kezdve persze bármit mondhatnak rólam M-nek, el fogja hinni, hiszen galád módon megpróbáltam magamhoz láncolni, amikor ő valami egészen mást akar csinálni. El akartam nyomni. Egy biztos: Itt nem a beszéd és a vita a megfelelő fegyver.

Utána visszakísértem őket a szállásra. Út közben nem nagyon beszélgettünk, inkább csak beszéltem M-hez. Persze a nagyfőnök végig velünk volt. Végül elbúcsúztunk, kértem arra, hogy maradjunk kapcsolatban. Ő mondta, hogy fontos vagyok neki, azt is mondta, hogy szeret, meg persze azt is, hogy menjek be az orgba beszélgetni. Sajnálja, hogy így ment el, de ezt a helyzetet egyedül nekem kell rendezni, mert nem az ő felelőssége. Annyira imádom a szcientológusok kibúvóit: az igaz, ami neked igaz, meg minden rosszért, ami veled történik, te vagy a felelős. Ezekkel remekül le tudják venni a felelősséget a saját vállukról.

Mindenesetre azt mondom, hogy megérte odamenni. Egyrészt láttam, hogy M. testileg egészséges. Láttam, hogy nagyon durván a hatásuk alatt áll. Láttam, hogy szeret. Ez reménnyel tölt el. Nagyon sokat tanultam ebből a látogatásból. Nem fogom feladni.

Vasárnap még próbáltam beszélni vele. Kerestem az AOSH-ban, álltam vacsoraidőben a szállásuk előtt...nem találtam meg.

Szóval azzal, hogy elmentem, megoldottam M. főnökének legégetőbb problémáját. Lehettem volna okosabb is... Ahogy a fizikatanárom szokta volt mondani: "Csókolja meg őket a Szaddam Husszein!" 

L.

A bejegyzés trackback címe:

https://remalom.blog.hu/api/trackback/id/tr4848354

Ex Sea Org tag 2007.03.19. 23:54:27

Szia Anafeb fia!

Elsőnek is szeretnék gratulálni, hogy voltál annyira kitartó és akaratos, hogy elmentél a CLO-ba harcolni a kedvesedért. Jól tetted. Ez egy jó tett volt.

De vazze. De most komolyan vazze. Mi a szarért nem írtad meg ide a blog-ra, hogy ez a terved, ha már mindent dokumentálsz? Annyi fegyvert adok a kezedbe, hogy sikeres legyen a harcod, amennyit csak akarsz, csak szólnod kell. Én vagyok az, aki ismeri az ellenségedet.

Például:
- Első szabály: Ne a Sea Org területén beszélj vele és ne is az org közelébe. Ha ezt vele előre megbeszéled, akkor ő kikéreszkedik egy indokkal (pl. vásárolni akar magának valami fontosat vagy valami hasonló.) és nyugodtan tudtok beszélni. Onnantól kezdve nem zavar semmi titeket. Vagy minden héten van egy délelőttnyi szünet valamelyik nap, amikor mi is kimentünk a városba sétálni. Azt az időpontot kell megfogni.
- Ne kommunikálj Sea Org-ossal! Nem éri meg. Azok egyirányba gondolkodnak. Még köszönni se nagyon érdemes. Túl jól képzettek ahhoz. Ha egy tankkal áthajtasz rajta, akkor is feláll és lealáz, amennyiben bármiféle kommunikációt adsz felé. Ráadásul egy ujjonc-felettes hiper-szuperul képzett a dramatizáló hozzátartozók kezelésésben és szarrá drillezte (gyakorolta) a tanfolyamterembe ezt az egész jelenetet vagy harmincszor, amit ti előadtatok.
- A másik: pontosan terveld ki, hogy mit akarsz. A "beszélek vele" sajnos kevés. Legyen terved lépésenként.
- Kérj segítséget és használd a segítséget. Anyját, apját és még akit akarsz. Kérdezd meg az anyját, hogy nincs-e valami lezáratlan dolog, amit a kedvesednek még el kell intéznie. De csak az jó, amit a lány intézhet el személyesen, mert akkor haza kell jönnie. Lehet, hogy elkíséri egy Sea Org tiszt, de pár erős ember levakarja a kedvesedről.
- Ha valahogy eljut addig a döntésig egy beszélgetésben, hogy mégis hazamegy veled, akkor ne engedd vissza az orgba. Nem éri meg az a pár nyamvadt ruha a kockázatot. Taxiba beülni. Fogni a kezét, nyugtatni. Irány a repülőtér.
- Hazaérés előtt repteret telefonon biztosítani barátokkal, hogy egy Sea Orgos felbukkanását semlegesítsék, ha megjelenne landoláskor.
- Hazaérés után telefon kikapcs, elutazni belföldön valahova, hogy ne tudják zaklatni, pihenni édes kettesben egy héten át valami szaunás-uszodás-koktélos-vacsorázós helyen.

Rengeteg indokot tudok, amivel kiütheted a Sea Org implantokat a fejéből. Tudom mivel érvelnek, mivel nyomatják és mivel akarják befolyásolni. És mivel tartják sakkban, ha minden kötél szakad.

Egy kicsit személyesnek érzem ezt a sztorit azért rakom ide a segítségemet. Használd! Kérdezz nyugodtan!

És még valami. Írj levelet (nem e-mail). Egy lánnyal én is leveleztem (tanfolyamidőben írtam meg a válaszlevelet) és azzal indította meg a távozási lavinámat, hogy írt a kék égről és a magyar alföldről, meg hogy milyen jó itt élni és érezni ezt az egészet. Milyen jó itt szerelmesnek lenni és állni az esőben csókolózva... meg ilyenek. Ezzel a pár levéllel, amit nyugodtan el tudtam olvasni éjszaka a wc-én (akár többször is) olyan erős szabadságvágyat indított el bennem, hogy nem tudtam visszafogni a tettek erejét.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.03.20. 09:16:33

Szia Ex See Org tag!
Ha figyelsz, láthatod, hogy a folyamatban lévő ügyeket nem tesszük ide ki, mindig csak azt, ami már megtörtént. Látogatásunk váratlanul érte őket, nem tudtak erre felkészülni, és ezt így akartuk.
Írnál egy privát mailt? anafeb@citromail.hu
üdv: anafeb

ruzsics 2007.03.20. 18:17:05

Üdv
minden tiszteletem a tied! Én ilyenkor már rég megruháztam volna őket (magyar virtus:D)... megszerintem amit csinálnak az elég szépen sértik az emberi szabadságjogokat... Remélem hamarosan minden egyenesbe jön számodra.. addig is sok sikert!
Laci

main 2007.03.21. 20:02:11

Húbazz... aludni akartam, de ez most rendesen kiütött. Valszeg azért, mert kekec ember lévén elképzelni se tudom hogy valaki ennyire befolyásoljon. Egy óra alatt rávették hogy szakítson. Basszameg, mintha valami rohadt regényt olvasnék, el se hiszem. Szerencsétlen csajszi... még jó, hogy te megmenekültél ezektől.

Mindenesetre az oldal megy a kedvencekbe, és nyomonkövetem a történetet. A szcientológusok meg - olvassátok, fiúk? - kapják be a lóét, de tövig.

WinG · http://wing.crpl.hu 2007.03.21. 20:06:52

"Én ilyenkor már rég megruháztam volna őket (magyar virtus:D)..."

Lol, én is ugyanerre gondoltam :D

Amúgy tragikus történet ez, de remélem az ex sea orgos taggal sikerül megoldanotok. Várom a posztot. Kitartást!

Mr. Kieran Hayes 2007.03.22. 08:52:08

Ez háború. És Ti a frontvonalban harcoltok. Szorítok értetek.

ZSN 2007.03.22. 12:54:11

Ha mindenki szabadon eljohet onnan akkor miert nem fogtad meg a csajt ugy ahogy van es vitted a magyar nagykovetsegre? Kozben par pofonnal felebresztehetted volna benne azt h mi a jo neki... Bocs h mindig az agresszioval jovok de ahogy olvasom ezt ez jon ki belolem. Ez mar mar nevetseges. Ilyen nincsen es megis van...

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.03.22. 13:40:23

ZSN, a koppenhágai magyar nagykövetségnek jeleztük, hogy milyen ügyben és mikor megyünk Koppenhágába, azt válaszolták, hogy ők ezzel nem foglalkoznak.

ZSN 2007.03.22. 14:02:09

Nem szolni kellett volna nekik hanem elhozni a lanyt es bevinni oda hogy intezzek el a hazajutasat. Mert gondolom papirok nelkul volna..
Minden nagykovetsegnek felelosege a Magyar allampolgarokkal foglalkozni segiteni es ha kel lhazajutatni.
Sajnalom ezt az egeszet de ha M nagykoru akkor el kell onnan hozni ha meg van remeny arra hogy eszhez ter.
A szuleitol is el kell kis idore tavolitani. A szulok meg fizessek ki a szamlat. Szivjanak a hulyeseguk miatt.
imolat meg meg kell dolgozni. Bereljetek fel veroembereket.. ezt ver komolyan mondom. Meg kell fenyegetni. Persze bantani nem kell:) egyenlore. bizonyitani meg ugysem tud semmit ha ugyesen csinaljatok..
Persze nem most.Majd kesobb..En mondjuk elegge boszuallo tipus vagyok..ha kel eveket is varok..a kello alkalomra.

rennie 2007.03.22. 16:59:55

ZSN, szerintem ha már drasztikus fellépésen gondolkodik valaki akkor vagy tegye meg vagy ne. de fenyegetőzni egy olyan szervezet tagjának, akik amúgy se szoktak bizonyítani semmit a világon, nem lenne éppen célszerű. odamész, eltöröd a két lábát megmondod miért kapta, és kész. az a baj a fenyegetőzéssel is meg a veréssel is, hogy a csaj is megszívná meg a gyerek is frankón. ha nagy bosszúálló vagy akkor tudhatnád, hogy addig nem érdemes csinálni semmit amíg a retorzió eszköze a másik fél kezében van. ha nem lesz a kezükben semmi vagyis a csaj itthon van, és még mindig bosszúvágy fűti a gyereket akkor odamegy egy fa testápolóval, a többit meg a természetre bízza. .)

ZSN 2007.03.22. 20:02:14

Termeszetesen igazad van. Da ha az en gyerekemmel tortenne ez meg akkor elgondolkodnek ezen a lehetosegen is. Tegyuk fel h felneveltem egy gyereket es finanszirozom a tanulasat lasd egyetem...akkor az van amit en mondok es nem az amit mas. Majd ha a sajat laban meg tud allni akkor donthet a sorsarol. De azt gondolom hogy az ilyen szektak valamiylen szinten "serult" ( naiv bizonytalan szeretetehes stb) emberekre vetik ki a halojukat.

En a sajat fegyveruket forditanam ellenuk. Azaz tonkretennem az eletuket.
Nem kell itt kez meg labtoresre gondolni.Legalabbis abban az esetben ha az egyent ugymond "sajat akaratabol" szervezik be.
De ha alattomos modon teszik ezt mint ahogy az ismerosommel is tettek..( elment allasinterjura ahol egy tesztett toltettek ki vele amibo lkijott h nem ert semmihez stb stb.. mondtak h menjen el vmi tanfolyamra es mar toltak ala a papirt h irja ala..meg jo hogy ott volt a ferje aki mikor meglatta a sientologia szot azonnal felkapta a vizet.
Abban a pillanatban ott termett 3 ember es ugymond kiemeltek oket atobbiek kozul es mar vittek is ki oket a terembol.

Na akkor johet a megtorlas valamely formaja..( biztos vannak jogi lehetosegek is)
szemet modon szerzik a tagokat.. van hogy az ember azt sem tudja mit ir ala...
Ez ellen fel kell lepni.

gendermember 2007.03.23. 05:17:02

"Egy biztos: Itt nem a beszéd és a vita a megfelelő fegyver."

ez a kulcsmondat.

Úgy vélem, nem vagy most különösen nyitott más emberek másfajta kínjaira és biztosan szar azzal szembesülni, hogy se te, se ő, se a szerelmetek nem egyedülálló és különleges, de hadd mondjam el, hogy a narkózásból és prostitúcióból (meg másból is) is ugyanilyen módszerrel lehet csak kihozni embereket: első lépésként a FIZIKAI távolság megteremtése. Föl kell pakolni és ezer kilométerre el kell vinni onnan. Együtt kell lenni vele egyrészt mert az jó (lehet) másrészt meg tudod akadályozni a szerrel (drog, alkohol, vallás, szci, ufók) való közvetlen kapcsolatot.El kell bújni és el kell zárni.

A második lépés (az elvonás után), hogy megpróbálod segíteni abban, hogy fölépítse az új személyiségét. Ezt most nem is részletezem, még nem tartotok itt, egyelőre a közvetlen életveszélyt kell elhárítani.
imho.

dvorcsak · http://blog.dvorcsak.hu 2007.03.23. 13:26:37

"any 2007.03.21. 18:05:45
Nem értitek, hogyan lehet ezeknek bedőlni. Nincs a közelemben scientológus, de azért sejtem, hogyan kezdődik. Itt van ez az iwiw-es fórum:
href.hu/x/2gel
Ilyen egyszerűen is lehet tanulni?!
Közönséges reklámnak tűnik. Egyáltalán nem köztudott, hogy az a tanfolyam és az a kiadvány, amit a hozzászólók jó része olyan nagyon magasztal, az a Scientológia egyházhoz kötődik. Az meg főleg nem feltűnő, hogy ezek a hozzászólók szintén az egyházhoz tartoznak. A nekik nem tetsző hozzászólások már eltűntek a topikból."

Az emlitett forumban most toroltek a hozzaszolasaimat, es ki is zartak.
Nesze neked szolasszabadsag.

(de ide sem tudok mar kommentelni?

Górenga 2007.03.24. 03:39:45

Beszarás ez a blog :-D
A legnagyobb beszarás ez a szciento-baszás. Anafeb, menjetek és verjétek pofán M. felettesét vagy aki nem akarja elengedni és a kiscsajt meg rángassátok haza, majd észheztér. Vigyetek egy itthoni orvost, aki a helyszínen diagnosztizál valami átmenetileg cselekvőképtelen állapotot, gyorsan be vele a követségre, azok meg segítenek hazajutni, ha nincs papírja.
Én mindig csodálkozom az ilyen átveréseken, mint egyház meg hitgyüli meg halleluja, ez megy már minimum 2000 éve. Különféle vallások rivalizáló egyházai szítják a feszültséget a családoktól kiindulva egészen világméretű háborúkig. Mindenki higyjen amiben akar, az Úrban, Buddhában, Allahban, tudomisén, de azéé ésszel kéne csinálni. Nálunk a fél család hitgyülis, hát nem gyenge brigád az se.
Én a Pénzben hiszek, számomra az a legnagyobb Úr, hó végén gyakran imádkozom, hogy tartson ki még egy kicsit, csak a következő fizuig :-)

KZoli 2007.03.25. 21:31:07

Hi!
Szerintem jobban tennétek, ha nem bíznátok meg az Ex Sea Org tag hozzászólásaiban. Legalább 50% az esély arra, hogy valójában ő szcientológus, és így akarja kiszedni belőletek, hogy mire készültök...

Ex Sea Org tag 2007.03.26. 00:26:23

Eddig nem tudtam gépközelbe lenni, ezért tüntem el.

Ne szarj be KZoli. Nem írok nekik emailt, nem veszem fel a kapcsolatot és nem fogom tudni mire készülnek. Az én segítségem eddig terjed. Csak itt. A csatát nem vívom senki helyett. Olyanokban tudok segíteni, hogy mik a támadható felületek. Mik a reakciók és meddig mennek el.

Úgyhogy nem kell rögtön marslakót és FBI ügynököt látni a személyemben.

KZoli 2007.03.26. 01:12:51

Szervusz ESOt!
Nem látok ügynököt és marslakót, csak gyanítok. Mint mondtam, 50%... A többi hozzászólást olvasva egyértelmű, hogy a kommentezők némelyike a szcientológusok köréből kerül ki, gondolom nyomonkövetik az ügyet. Ezek után Anafebéknek senkinek nem szabad elárulnia semmit abból, amire készülnek, még ismerősnek sem, nemhogy anoním kommentezőknek. Egyébként felőlem akár tényleg az is lehetsz, akinek vallod magad, és akkor bizonyára tényleg jó tanácsokkal szolgálhatsz... Ennek ellenére jobb, ha idegen nem kap meg semmilyen információt azzal kapcsolatban, hogy mire készülnek, nem?

ctrl 2007.03.26. 16:59:52

Sziasztok.
Magam sem tudom, hogy / miért kerültem erre az oldalra, de a könnyed kis délutáni olvasgatásom eredménye az lett, hogy eléggé sokkoltak az itt látottak. Hihetetlen számomra ez az egész, és nagyon szíven is ütött. Anafeb fia, én egész biztosan összeomlottam volna, ha a kedvesem így elszakad tőlem. Erőt és kitartást kívánok Neked, és hogy emberségesen meg tudd / tudjátok oldani ezt a dolgot.
A leírt történet(ek) pedig nagyon tanulságosak, valójában tegnap még nagyon keveset (szinte semmit) nem tudtam erről a sci.-ről, most már tudom, mi ez az egész, s tudok rá reagálni, ha szembekerülök vele.

putyurka 2007.03.26. 19:20:05

CTRL örülök, hogy elolvastad a blogot. Ha csak annyit értek el, hogy Te már megtudod védeni magad, már ez is egy eredmény.
www.nol.hu/cikk/374504/ olvasd el a fiamról szóló történetet is, és akkor talán egy életre belátod, hogy mit tesznek.

cicababa 2007.03.29. 08:25:04

DRÁGA putyurka!

Őszinte részvétem! :(

A "gyógyító" még szabadlábon van?

putyurka 2007.03.29. 17:12:08

Cicababa!
Még igen, Ő a vitaminkirály.Igaz,hogy a város egyik legmenőbb számítástechnikai kft-je volt az ővé /hát sokba kerültek a tanfolyamok,meg az áramoltatás/, amit fölcserélt amerikai vitaminok terjesztésére. Háttér úgy mint Lenkeinél a szci. Pénz az ablakban.

cicababa 2007.03.31. 00:04:03

Oh! Ő árulja (ügynökösködik) lenkei csodavitaminkeverékeivel? És ebből jól él??? Az egy milliót megadta már??? vagy még arra sem futotta a vitamügynököskodésből?

őrültek 2007.04.13. 08:46:00

Meggyőződtél róla, hogy a sea orgos rendes és lány jó kezekben van??? Azok után amit írtál? Te is be vagy hálózva (drogozva?) még rendesen... kaptatok 1 óra eltávot, akkor miért NEM HÚZTATOK HAZA A FRANCBA azonnal?? Igen, elrabolod, hazahozod. Vagy bérelsz valami szobát 2 várossal odébb és ott tartod amíg meg nem jön az esze... még tanfolyam megy ilyenek? Ennél szerencsétlenebb szektásról még nem hallottam...

Special Delivery 2007.04.25. 13:39:11

:Bármit mondtam, bármit csináltam, valami rosszat mindig talált benne. Azzal kezdte, hogy M. döntött. De én láttam rajta a határozatlanságot! Milyen döntés az ilyen? Amikor ezt kimondtam, azzal kontrázott, hogy leértékelem M.-t. Ha kimentem volna, akkor gyenge lettem volna, ha nem beszélek hozzá, akkor sunyi összeesküvő. Olyan dolgokkal támadott, amiket látszólag elfogadott az előző beszélgetésünk alkalmával.

Voltam már ilyen helyzetben, igaz, nem szciós volt, de konkrétan az történt, hogy egy nő, akivel réges-rég futó kapcsolatban voltam, a szemem előtt próbált lejáratni a saját barátnőjénél, akivel közben véletlenül összejöttem. Úgy emlékszem, elég zoral módon reagáltam. Ilyen helyzetben tudatosítani kell, hogy megpróbálnak - idegen szóval - invalidálni, leértékelni. Erre érdemes konkrétan rákérdezni. Egyébként szerintem ez volt a történetben az utolsó olyan pont, amikor lehetett volna érdemben tenni valamit. Meg kellett volna kérdezni a lánytól, hogy ilyen hazudozóval akar tartani ellenedben? Konkrétan megnevezni, mi történik, hogy világosan lássa, amit csinál, mi mellett készül dönteni.

Egyébként már akkor, amikor az érintésedet visszautasította, a helyedben elküldtem volna a picsába. Így.

Lorandicsek 2007.04.26. 09:02:31

Hallod ,miért nem fejelted meg a portást én nagyon bekattantam volna,ha barinőmmel beszélek és valaki beleugat a kettönk dolgába.Ha meg fenyitőleg betámad,akkor kapszacint neki minimum egy tárral.

Lorandicsek 2007.04.26. 09:16:21

Különben meg ha egy nő igazán szeret ,akkor leszarja ,hogy milyen egyház, meg akárki mit mond, csak RÁD szavaz és veled akar lenni.Ha meg nem, nincs értelme vele foglalkozni,van másik 1000 nő.
Vagy bizonyits be ha TE szereted ,akkor álj be te is
tagnak és vele lehetsz még meg is házasodhattok:)csak így láthatnád megint ruha nélkül:D
Bár ezek után nem biztos hogy bevennének staffnak:DDD
Ez a sea org dolog jó buli lenne,ha nem vennék olyan komolyan ezt a sex témát.Csomó jó nő van bennt:-)Sea org tag csak sea org taggal léphet nemi kapcsolatba,(akkor hogy a f*szba szaporodjunk,kihal a bolygó te g*ci).
süti beállítások módosítása