anafeb 2007.02.28. 22:31

fejlemények

Ma is nagyot léptünk előre, mindennap vannak fejlemények, de bocsássátok meg nekem, ha ezeket most még nem írom le. Pár nap, és mindenről, ami történt, tájékoztatlak benneteket. A hétvége mindenesetre eseménydús lesz.

A reggeli bejegyzéshez viszont még van hozzáfűznivalóm: valaki azt mondta, hogy most az a céljuk, hogy a fiamat ellenem fordítsák, hogy ellenségként kezeljen. Ezt úgy tudják elérni, hogy elhitetik vele, hogy már akkor is az utamban volt és gyűlöltem, amikor még a hasamban volt. És ezt nagyon finom, de nagyon aljas módszerrel teszik. Az az ember árulja el, akiben nagyon bízik.

Azt tudom, hogy a lány is mondott olyat, hogy milyen jó is az a szüleinek, hogy ő most kimegy Koppenhágába, mert így nem gátolja őket a tanulmányaik folytatásában. Korábban szó sem volt ilyesmiről, és egy 20 éves egyetemista, aki nem is lakik otthon, hogy is gátolhatná a szüleit bármilyen tanfolyam elvégzésében???

Olvasok egy könyvet, egy ex-szcióról szól. Még az elején tartok, de amit eddig olvastam, kísértetiesen hasonlít arra, amit a fiamon láttam. A szcientológia labirintusában. A módszerek, a pasi hozzáállása a családjához, a barátaihoz, a gondolkodásmódjának megváltozása, az értékrendek átalakulása...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://remalom.blog.hu/api/trackback/id/tr941378

nazuna 2007.02.28. 22:46:43

Nem tudom illik-e ilyet kérdezni, de szerinted hány éves korában lesz majd, amikor te is azt gondolod: akár jó a döntése akár rossz, az ő döntése, az ő élete. (?) Tehát pl ha 50 éves ember lenne elfogadnád-e a döntését? Vagy ha 60? Vagy mitől függene?

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.03.01. 07:50:10

nazuna, kérdezz nyugodtan! A kérdésedre azt tudom válaszolni, hogy a feltételes mód nem stimmel. Mindig elfogadtam a fiam döntését, akár tetszett nekem, akár nem. Hidd el, szabadon neveltem, és mindig azt tanácsoltam, ki kell próbálni mindent, de ésszerű keretek között. Nem elvakultan és megszállottan, fanatikusan.

És amiért még mindig nem sikerült elfordítaniuk tőlem, az az elmúlt 21 év tapasztalatainak köszönhető. Hogy mindig számíthatott rám, örömeiben, bánataiban, de nem korlátoztam. Most sem korlátozom, csak az a döntés, amit agymosás után hozol meg, nem a te döntésed, szerintem...
Te nem ismersz bennünket, ezért ezt nem is tudhattad.

Amikor én is bent voltam az orgban, a toborzótisztek azt hajtogatták, hogy ragaszkodjon a döntéséhez, álljon ki mellette. A fiamnak évekig volt egy célja, hogy egyetemre jár, és azt tanulja, ami érdekli. Aztán jött a sea org, és úgy döntött, ott a helye. Aztán meggondolta magát, és mégis az egyetemet, az eddigi céljait választotta. Persze, hogy ők csak arról a döntésről beszéltek, ami nekik pozitív. És mi van a többi döntéssel, az előző célokkal? Semmi nem számít! Azt mondták, most lett egy új célja, amellett kell kiállnia. Azt, hogy ezt a célt törölte, meg sem hallották. Érzed az ellentmondást? Ha az új cél a sea org, elfogadják, követelik, de ha ezután van egy következő új cél, az már nem számít...

dvorcsak · http://blog.dvorcsak.hu 2007.03.01. 11:45:05

nazuna: jo dentes, rossz dontes, o elete.

neked van gyereked? te hagynad, hogy tonkrevagja magat, azert, mert az, hogy tonkrevagja magat, az o dontese?

nem merlegelnel, hogy milyen merlegeles utan dontott a gyereked magaellen? vagy egyaltalan merlegelt e, vagy, hogy egyaltalan az az o dontese volt e?

sbirm 2007.03.01. 13:20:50

nazuna, folyt. dovorcsak
döntés:
ha pl. kábítószerezik a gyermeked, hagynád,mert az ő döntése volt? (még ha rossz is..)vagy megpróbálnál segíteni neki, és az általad helyesnek vélt útra terelni?

Blogadmin · http://enmagam.freeblog.hu 2007.03.01. 18:52:15

Vedd föl velem a kapcsolatot, kérlek.

anafeb 2007.03.01. 20:23:55

blogadmin, küldtem e-mailt, remélem, megkapod. de ha nem, az egyik bejegyzésben megtalálod a címemet.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.03.02. 13:38:48

remélem a blogadmin nem azért akar veled beszélni, hogy beszüntesd az oldalad ...

... ennek a blognak szerintem igenis van helye a nyilvánosság előtt ...

... vagy ha mégis azért keresett, tudok segíteni ... ha kellek üzenj itt ...

anafeb 2007.03.02. 14:06:30

köszi a segítséget, hurrá torpedó, blogadminnak saját blogja van: enmagam.freeblog.hu/
és kitette az oldalára az enyémet. Ilyen félelmeim nekem is vannak, hogy mikor ki szól rám, hogy fejezzem be, vagy hogy eltűnik egyszercsak, de remélem, erre nem kerül sor. Biztonsági másolatot azért készítek róla...

nazuna 2007.03.02. 18:42:57

Kedves dvorcsák & sbirm!
Megértem, hogy kíváncsi vagy a gyerekeimre, de óriási önzőség lenne más blogjában magunkról írni - róluk egy másik topik szól. Itt pedig anafeb problémája érdekel.

Tex 2007.03.02. 21:00:25

nazuna nem tudom hogy ebből mit akarsz kihozni és miért térsz ki a válaszolás elől...

dvorcsak · http://blog.dvorcsak.hu 2007.03.02. 23:37:09

nazuna: igazabol abszolute nem vagyok kivancsi a gyermekeidre, de ezt Te is pontosan tudod!

Remelem nem kerulsz olyan helyzetbe, hogy az enyhen cinikus kerdesedre maganak kelljen valaszolnod, a magad es gyermeked vonzataban...

kipol 2007.03.03. 08:34:38

Írtam neked a maffiáson: href.hu/x/2dkx

nazuna 2007.03.03. 14:38:42

Tex!
- Nem akarok semmit "kihozni" belőle - csak néző vagyok és nem moralista. Egyszerűen csak érdekel, hogy más családokban hol húzódnak bizonyos szülő-gzermek határok? ... amit a család tagjai még megtehetnek a többiek rosszallása vagy beavatkozása nélkül.(?) Lehet rá válaszolni vagy nem válaszolni, a válaszra valószinűleg annyit mondok, hogy "értem" (persze feltéve, hogy értem, és egyébként valóban értettem a választ, ha kicsit kódolva is volt - de nem is vártam olyan számszerű választ, hogy pl " 55 éves kora után már nem izgat, hogy hová költözik, és milyen szervezetbe lép be")

- Ha valaki feltárja családi problémáit egy nyilvános fórumon, ez nem jelenti azt, hogy bármely más hozzászólónak vagy kérdezőnek is kötelessége lenne azt megtenni, vagy véleményt alkotni ... még ha kérdezik róla se.

jó nevű senki 2007.03.03. 18:41:07

Nazuna!

Egy másik beírásban már megkaptad, hogy hülye vagy, ezt most megerősítem, szerintem te szimplán vagy hülye, úgy ahogy megszülettél. (vagy nem gondolod át mit írsz le?)

Ki a l....az kíváncsi a te gyerekeidre? Ők a Te és a Családod szent magányügye!! Itt arról van szó (ezt te vetetted fel az első beírásban), hogy:

"...hány éves korában lesz majd, amikor te is azt gondolod: akár jó a döntése akár rossz, az ő döntése, az ő élete..."

Mondom a választ: Szülőként sohasem éred meg azt a kort, hogy azt mondd: Drága gyermekem úgy teszed tönkre magad ahogy csak akarod....

Természetesen túlzok és ironizálok. Drága anyukám a mai napig figyelmeztet, hogy öltözködjem rendesen, és van-e jó ebédem! Pedig már ..... hát nem vagyok gyerek na.

nazuna 2007.03.04. 09:43:18

"Ahány ház, annyi szokás-" ... mondta nagyanyám.

dvorcsak · http://blog.dvorcsak.hu 2007.03.05. 09:31:52

nazuna:
"Egyszerűen csak érdekel, hogy más családokban hol húzódnak bizonyos szülő-gzermek határok?"

ezt megkerdezhetned peldaul attol a fel eves gyerektol, akit az apja kibaszott az anyjaval egyutt a picsaba, miutan belepett az "egyhazba", es kimostak az agyat.

es megkerdezhetned attol az apatol is, akinek meg mindig elso az egyhaz, a sokadik meg a 3 eves gyerek.
süti beállítások módosítása