anafeb 2007.03.08. 18:21

Újabb fejlemények

Sziasztok! Én vagyok az a fiú, akiről a történet szól.

 

Barátnőmön megkezdték az általunk csak agymosásnak ismert folyamatot. Tegnap éjjel (fél 12 magasságában) épp a villamoson ültem, amikor megcsörrent a telefonom. "magántelefonszám" írta. Felvettem, és a barátnőm szólt bele. Már vagy 4 napja nem tudtam utolérni, egyszerűen nem beszélt velem. Vagy nem is tudta, hogy kerestem...nem tudom. Most felhívott, és ennek nagyon megörültem.

 

Örömöm egészen addig tartott, amíg közölte, hogy egy olyan tanfolyamot végez éppen, ami "megtanítja" arra, hogy mi a felelősség, hogy hogyan kell felelősséget vállalni a döntéseiért. Mindezt persze szigorúan a kilépő "tanfolyamok" előtt. Most valamelyest újradefiniálják a szókincse egy részét az ő kényük kedvük szerint, hogy ezzel beállítsák a sorba, és sea-orgos "egyenemberré" tegyék.

 

Miután ezt elmondta (összesen 2 percben) közölte, hogy neki most már igazán aludnia kell, úgyhogy lerakta a telefont. Azt is mondta, hogy most pár napig ne keressem, mert amíg a tanfolyam tart, nem beszélhetünk. Ki akarják szűrni a "káros hatásokat". Felfordul a gyomrom ettől az egésztől.

 

Találtam egy szabályt: azt írta az egyik sea-orgból kijött nő (7 éves kora óta volt ott, azért jött ki, mert el akarták vele vetettetni a babáját), hogy rendeletben van lefektetve az, hogy sea-org tag nem folytathat magán jellegű telefonbeszélgetést egy harmadik személy jelenléte nélkül, aki azt felügyeli.

 

Az idő kegyetlenül szorít...

 

L.

A bejegyzés trackback címe:

https://remalom.blog.hu/api/trackback/id/tr8544396

zsoc · http://zsoc.rulz.hu 2007.03.08. 20:00:56

Remélem menni fog. Nem sokat olvastam még az írásaidból, de azt hiszem nagyjából átlátom a helyzetet.

Attila · http://ati.hu 2007.03.08. 21:50:24

Hello!
Sok sikert és kitartást kívánok. Egyszerű leszek, de az esélytelen, hogy kimennél pár pajtásoddal és erőszakkal hazarángatnád a csajod?

kipol 2007.03.08. 23:09:39

Szia!
De jó, hogy megszólaltál!
Amióta tudok erről az ügyről, az foglalkoztat, hogy biztos, hogy a lány is jónak fogja érezni, amit Te akarsz? Tudom, hogy most manipulatív nyomás alatt van, amiből ki kellene szabadítani, de nem tartasz-e attól, hogy "kiátkozzák" majd az egyházból, és téged fog hibáztatni és támadni azért, mert pl. nem kap több auditálást? A mérleg egyik serpenyőjében a kapcsolatotok van, az, amit egymásnak jelentetek - a másik serpenyőben viszont az, amit az egyház ad neki. Ill. amiről úgy érzi, h. adják neki. Lehet, h. el kéne gondolkodnod azon, mi volt az, ami megfogott benneteket, mit vártatok, mit reméltetek? Ezeknél fogva tudják őt zsarolni, megfélemlíteni v. becsapni.
Astra Woodcraft volt az a nő, aki az abortuszkényszer miatt menekült el?

sbirm 2007.03.09. 11:46:38

tanfolyamok..csak nem a pénz miatt, hogy anyagi függőség meglegyen??
másrészt félő, hogy olyan "agymosáson" megy keresztül, és csak olyan rövid időre engedik ki, hogy annyi idő alatt, te nem tudod "visszavarázsolni" azzá, aki volt. Nyilván megvan erre a módszerük...
De egy jó esély megvan: a szerelmetek. Remélem ez segít majd neki, ha egyaltalán visszajön, és nem gondolja meg magát a sok "tanfolyam" után..
drukkolunk!

Vacskamati · http://uhoh.freeblog.hu 2007.03.09. 12:09:59

Nincs mit mondjak csak összeraktam Neked az előző írás két hozzászólását:

remalom.blog.hu/2007/03/06/csend_vege#c276283
illetve
remalom.blog.hu/2007/03/06/csend_vege#c275550

Vajon mennyire létezik még az a lány, akivel valaha egymást szerettétek?
Ha eltűnt, később még visszatérhet hozzád, ehhez pedig hitre van szükséged. Valódira.
Hogy miben fedezed fel A hitet, mellékes, a lényeg, hogy azonosulni tudj vele, te magad. Amikor már úgy érzed, vissza_fog_térni, úgy is lesz. Ha még szükséged lesz rá.

Én kérek elnézést.

anafeb 2007.03.09. 15:20:08

Sziasztok!

Igen, Astra Woodcraftról beszéltem, ő menekült el abortuszkényszer miatt. Tudsz róla valami mást is?

Hidd el, én sajnálom a legjobban, hogy ez így alakult, hogy képtelen voltam megvédeni őt ettől az egésztől. A mérleg egyik serpenyőjében valóban ott van a kapcsolatunk, de nézzünk csak rá egy kicsit a másik oldalra is: a másik serpenyőben én M. életét látom, amit éppen most zúznak porrá a technikáikkal. A lányt, akit szeretek, most kőkemény technikákkal, orosz mintára agymossák. Mondhatnám azt, hogy M. elment, itthagyott, biztos nem voltam számára elég fontos, hogy velem maradjon...de ezzel nem mondanék igazat! Az ő célja most a világ jobbá tétele, és gondoljatok bele, hogy ez mekkora felelősség. Másrészt "ezzel nekem is jót tesz, mert az én világomat is jobbá teszi". Lehet, hogy nem tetszik neki, amit teszek, és ő inkább maradna. Lehet, hogy jobban örülne, ha nyugodtan ülnék, és beletörődnék, de én nem bírom végignézni, amint megtörténik vele ugyanaz, mint már számtalan emberrel. Nem bírom látni, ahogy megtörik, elveszik az egyéniségét és beállítják a sorba. Amit most felvázoltam az utolsó mondatomban, az az elképzelhető legjobb lehetőség arra az esetre, ha végülis ott marad.

Én most csak annyit tudok biztosan, hogy még azelőtt el kéne onnan kerülnie, mielőtt komolyabb kárt tesznek benne. Szerintem most a kapcsolatunknál sokkal több forog kockán, mégpedig az ÉLETE. Egyébként M. okos lány. Nagyon okos, viszont mindig is határozatlan volt, nem az a kezdeményező típus.

Én hiszek az igaz szerelemben, és nem vagyok egy sakkozós típus. Amikor az ember elkezd mérlegelni, hogy "vajon megéri-e ezért ennyit áldozni", akkor már nincs szó igaz szerelemről. Hogyha M. úgy dönt, hogy elhagy...ám legyen, de legyen az ő döntése, ne a "feletteseié". Nekem most az a legfontosabb, hogy tudjam, hogy jó kezekben van, és hogy van még jövője. Amit ott kap, az embertelen és káros, függetlenül attól, hogy ő most éppen hogyan látja ugyanezt.

Amivel megfogtak minket...nos nem igazán tudom, hogy mit csináltak. Nekem gyakran mondták azt, hogy hagyjam abba az önleértékelést, a világnak igenis rám van szüksége, és hogy nagyon sok mindenre vagyok képes. Valóban hajlamos vagyok az önleértékelésre. A másik fő motivációm M. volt. Utána persze jött más is, pl. hogy ott jó a társaság. Az orgban is mindig jól éreztem magam. M.-et szerintem a felelősségtudatán keresztül fogták meg. Kaptunk adatokat a "Föld és az Univerzum sorsáról", majd kaptunk egy-egy könyvrészletet, ami arra tanított, hogy felelősséget kell vállalnunk azért, amit tudunk. Én úgy gondolkoztam, hogy nem tudnék nyugodt szívvel tovább tanulni, esetleg utána épületeket tervezgetni tudván, hogy eközben a Világ a pusztulásba rohan, és hogy sokkal többet is tudok tenni ez ellen épületek tervezésénél. A jószándékomat is célba vették. Na jó, bevallom nagyon naív voltam.

Egyébként fantasztikus, amit M. most művel. Feláldozza a saját életét az összes többi ember életének jobbá tételéért, pusztán jószándékból. Nem vezérlik egyéb megfontolások, pl. a haszonszerzés. Nem haragszok rá, sőt, büszke vagyok rá. Régen nem hittem, hogy egy ember ennyire önzetlen lehet. Ettől az egésztől csak még jobban megszerettem. Az a baj, hogy nem tudja, hogy igazából nem is ezért küzd. Kihasználják a jószándékát, és a tenni akarását. Ha rajtuk múlik, erre soha nem fog rájönni.

L.

kipol 2007.03.09. 17:33:53

Értem. Nagyon megrendít ez az egész. Én sokkal másabb körülmények között, de évekig vívódtam, amíg a párom kóstolgatta a szcit (erőteljes rokoni behatásra) - én nem fogadom el, de nem tudtam: lehet, h jobb lenne neki a szciben, nélkülem? Van-e jogom visszatartani?
Önlértékelés, visszahúzódás, határozatlanság - ismerős nekem is...
Maximálisan elismerem, ahogy az önzetlenségét méltatod és elhiszem, hogy mindezt Ő meggyőződéssel vallja.
De nem kerülhetjük meg a tényeket: "a világ megmentéséért" csupán szavakban tesznek. Hazudnak a létszámról (ld. Zoltán fejtegetését arról, mennyire nehezen jön össze egy ideális orgra a pénz), és minden másban is. Számos egyház tart fenn valóban jobbító, karitatív intézményeket - alkohol- és drogrehab-házakat, árvaházakat, idősotthont, ingyenkonyhát, hajléktalangondozót stb. (Nem csak programokat, hanem valóságos intézményeket: épület, személyzet, ellátás, stb.) A szcik - (sokszor okkal) támadják a hagyományos gyakorlatot, meg a történelmi egyházakat is - de az efféléket firtató kérdésekre mindig azt válaszolják, hogy az "alacsony statisztikájúakkal" elpocsékolnák csak az energiájukat, és előbb a "képeseket" kell megfelelő szintre hozni. Na de hány évtizede??? Mi ez, ha nem ordenáré képmutatás? A szcik jelentős eredményei csak a szciknek azok. Magad is láthatod, ha kutatsz kicsit, h. a hivatalos egyházi források, az elkötelezett tagok ill. a teljesen felszínes propaganda láttatja pozitív fényben. A kívülállók beszámolói többnyire kritikusak (finoman szólva).

Hogyan szolgálhatná az emberiség javát egy szervezet, ahol ilyen fontos dolgokban hazudnak a tagságnak?
Ahol a "kiválasztottak" kommunikációját ennyire szigorúan kell ellenőrizni?
Ahol szigorúan tilos az "enthéta" információk továbbadása. Mert az rontja az imázst. Meg esetleg elgondolkodtat egy-két embert. (Így ha bajba jut vki, a tényleg jószándékúak nem is tudnak rajta segíteni. Pedig ez a legrongyosabb gyülekezetben is magától értetődik.)
Ahol semmilyen szabad információcsere nincs - szci honlapokon nincs fórum, chat stb.
Ahol tiltják a tanok megvitatását - nem kell ahhoz tudománytörténésznek lenni, h. lássuk, minden mai tudományt a megkérdőjelezések vittek előre. A vita hiánya = dogmatika.
Ahol tudomásjelentésekkel, biztonsági ellenőrzésekkel stb. fenyegetik az embereket. Tudom, nem ez a deklarált célja, de a valóságban a fegyelmezés és az elnyomás eszköze.
Persze, könnyen irkálok én ilyeneket, annyi év után. De az elején csak a rossz érzéseim voltak...
Ha a fentiek közül semmi sem keltette fel a lány a gyanúját, hogy talán mégsem olyan szép ez a kép ... akkor lehet, hogy direkt tartja csukva a szemét. Hogy könnyebb a világos célokat, a biztos ellátást választani, biztonságosabb a vezetőkre hagyatkozni, mint egyedül sodródni a világban, nehéz és sokszor kétes kimenetelű döntéseket hozni. Talán megéri feláldozni a a szabad akaratot, az önállóságot, gyereket-családot a biztonság illúziójáért. (Más szerzetesrendekbe is sokan lépnek ezért.) Durva leszek: lehet, hogy nem az önzetlenség tartja ott, hanem a gyávaság? Az életfélelem?
Azzal lesz igazán nehéz megvívnod.
Astra W.-ról csak ennyit tudok: www.xenutv.com/interviews/astra.htm
(Nem akarsz egy saját nicket használni? Anafebfia vagy valami, mert sok olvasó fog értetlenkedni, aki nem követi szorosan az eseményeket)

Anafebfia 2007.03.10. 02:45:05

Hali!

Közkívánatra új nickkel:)

A szándékos szemcsukvatartásról nem tudok mit mondani. Én szándékosan nem akartam szcientológiaellenes honlapokat böngészni, mert "tudtam", hogy sokan vannak az "Egyház" ellen. "Tudtam", hogy a kormány célja végsősoron az emberek rabigában tartása, és hogy minden eszközzel támadja az "Egyházat", mint az egyetlen, az elnyomásból kifelé vezető utat. Azt is "tudtam", hogy a teljes felszabaduláshoz előbb el kell fogadnunk a teljes elnyomást. Most ezt nem folytatom, ezzel csak arra akartam kilyukadni, hogy a rendszer mesterien fel van építve, belülről nem lehet rajta hibát találni. Vannak bizonyos emberek, akiknek mégis sikerült, ők azok a kiválasztottak, akik maguktól is fel tudtak ébredni, rá bírtak nézni a dolgokra úgy, ahogy azok vannak.

Én nem hiszem, hogy M. szándékosan csukott szemmel járna. Azt gondolom, hogy most, azon a szinten, ahol ő van, csak azt láthatja, amit engednek neki, hogy lásson. Ha magasabbra kerül a ranglétrán, előbb vagy utóbb biztosan szemet fognak neki szúrni bizonyos dolgok. Ha más nem, hát az, hogy 10 év kőkemény munka után még mindig nem érte el azt, amit beígértek neki, hogy el fogja érni.

Miért akarna csukott szemmel járni? Ő megkapta az "egyetlen valódi, igazi nézőpontot" a világról. Ő most "tényleg" érti, hogy mi a fene folyik itt. Szerintem úgy érzi, hogy most jár igazán nyitott szemmel.

Tény, hogy voltak problémái, legfőképp a különlegességéből adódóan. Nem olyan volt, mint a többiek, ezért nem is igazán tudott beilleszkedni például az egyetemi társaságba sem. Ez is egy dolog, aminél megfoghatták. A szcientológusokkal viszont nagyon jól elvolt, és szeretett az orgba járni. A toborzók bizonyára mutattak neki egy olyan társaságot, ahol hozzá hasonló emberek vannak, akik őt elfogadják úgy, ahogy van, és nem akarják rábírni olyan dolgokra, amiket ő esetleg nem akar megtenni. M. nem hangoztatta, hogy ő miben hisz. Nem merte felvállalni mások előtt, mert félt az esetleges ellenvéleményektől, és attól, hogy nem fogják elfogadni emmiatt. Ha tudnád, hogy anno mennyit küzdöttem azért, hogy összejöjjünk... nem két napot, az biztos. Ha tudná, hogy miben hisz... Mellesleg fenntartom, hogy vannak benne jó és értékes dolgok, csak az a baj velük, hogy ezek sajtként szolgálnak a szcientológia egérfogójában. Esetleges más forrásokról, ahonnan az értékeket meg lehetne szerezni persze hallani sem akar.

L.

markopolo 2007.03.12. 18:08:07

anafebfia: ha meg tudod oldani, menj utána szüleid ill. pár haverod társaságában...

Winer 2007.03.14. 16:13:38

Végig kell csinálnia a kilépő etikai cuccot. Akkor már ugyan nem dolgozhat alacsonyabb szervezetbe mint: missió, vagy org, csak ha megint visszamegy sea orgosnak. De auditot, és tanfolyamot csinálhat még akárhol. Sőt csak annyit kell mondani nem akar tovább Sea Orgos lenni, és akkor szó nélkül ell kell engedniük.

Ex Sea Org tag 2007.03.15. 19:53:21

Sziasztok!

Kb 8 éve én is csatlakoztam a Sea Org-hoz. Én is meg akartam váltani a világot, mint minden fiatal. 5 hónapig voltam oda. A lényeg a következő. Erőszakkal senkit nem visznek oda és senkit nem tartanak ott. Ez tuti. Van nekik elég dolguk, mivel ez egy szervezet feladatkörökkel és nem hiányzik a balhé senkinek sem.

Én is odamentem, megcsináltam a belépő eljárást. Megcsináltam az EPF-et (bevezető kurzusok). Aztán úgy döntöttem, hogy mégsem nekem találták ki. Közöltem ezt a felettesemmel. Már aznap elkezdtem a kilépőeljárást. Először is egy pár napot azzal töltöttem, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy nem azért megyek el mert valami hülyeséget csináltam és nem tudom kezelni és menekülök (O/W), például lopás vagy valami hasonló. Miután megvolt, megkérdezte, hogy még mindig menni akarok? Azt mondtam: Igen, mert nem itt van a helyem. Adtak egy sétáló lapot. Ez olyan, mint egy munkahelyen az "add le a belépőkártyádat", "add le a kikölcsönzött könyveket a könyvtárnak", "fizesd ki a tartozásod" stb. Ezután még próbáltak egy utolsót győzködni rajtam 2 órán keresztül, hogy maradjak, de sikertelen volt. Aztán fogtam a cuccaimat, kisétáltam az ajtón és egy vonattal hazajöttem.

A barátnőd csak egy módon fog onnan eljönni. Ha ő akarja. Ennyi.

Nem kell ezt túlmisztifikálni, meg agymosásra hivatkozni. Ha el akar jönni, akkor eljön onnan. Ha szépen akar eljönni, akkor végigmegy a kilépő procedúrán, ha csúnyán, akkor kisétál az ajtón és felszáll a vonatra. Nincsenek rácsok és az ajtó sincs becsukva. Senki nem fogja visszavonszolni. És nincsenek drogok, amivel agymosást lehetne eredményesen végrehajtani. Mondjuk az igaz, hogy egy sea orgosnak erősebb a meggyőzőereje, mint egy kalgont reklámozó szerelőnek az rtl-klubon, de ez még nem minősül agymosásnak.

Az van, hogy a barátnőd segíteni akar a világon, hogy ne legyen ilyen szar hely, ami szép és dícséretes dolog, csak az a baj, hogy idióta társaságba keveredett és azt hiszi, hogy ők a világmegmentő csapat. Amíg így látja, addig ott marad. Amint nem, hazajön. Szép lassan le fog peregni a máz és meg fogja látni, hogy ez a társaság egy kisebbségi komplexusukat ellensúlyozó (de amúgy jólelkű) "megmentjük a világot" játékot játszó lelkes, lendületes, idióta lúzerkupac. A sea org-ban igen nagy a fluktuáció. 10-ből 9 nem marad ott egy évnél tovább.

Amennyit tudok javasolni. Maradj vele kommunikációban és ne legyél sírós, ordibálós meg ilyesmi. Legyél türelmes, mert ez a helyzet ezt kívánja. Add tudtára, hogy nagyon szereted és hazavárod. Kell egy kis idő, amíg az ember eljut addig, hogy belássa, nem ott van a helye, de ha közben az ideget rágva szétrobbantod a kapcsolatod vele, akkor már nem tud mibe kapaszkodni a végén. Ha telefonálni nem is tudsz vele, - mivel az EPF alatt az embernek nem sok ideje van ilyesmire - írhatsz neki levelet is.

Vagy ha nagyon tökös legény vagy és meg akarod gyorsítani a dolgokat, menj el Koppenhágába, csatlakozz a Sea Org-hoz, ott dumáld rá a barátnődet, hogy nem jó ez így és gyertek haza. Végülis ez egy nagyon romantikus és szép szakasza lenne a kapcsolatotoknak. Mentsd meg a csajod!:) De ezt csak akkor javaslom, ha elég tökös vagy, mert még a végén Te is ott maradsz a megtévedt birkák gyülekezetébe, mint megtévedt birka.:)

Ezt jegyezd meg: Ha haza akar jönni, akkor haza tud jönni.

Ha kérdésed van, akkor válaszolok. Mindent azért én sem tudok, de például tudom, hogy kábé mit csinálhat a barátnőd most és min megy keresztül vagy hogy telnek a napjai, mivel én is keresztülmentem rajta.

Üdv

Ex SO-tag

Tombolda 2007.03.16. 12:18:42

A szcientológia egy maffia, bűnszövetkezet stb, ki hogyan gondolja. Szarni bele.
A nőd nem téged válaszott. Faképnél hagyott? Nem tartja a kapcsolatot? Ez így egy komoly kapcsolat? Keress másikat. Ő máshogyan gondolja az életét.
És itt véget is ér a történet. Szerintem. Senkit nem akarok bántani ezzel, csak így is lehet látni...

Sok évvel ezelőtt (lehettem kb 18 éves) még engem is próbáltak bepalizni, fiatal voltam, megadtam az adataimat, tesztet töltöttek ki velem. Persze a teszt "nem sikerült", feltétlenül találkozni akartak velem, mondván problémáim vannak... Na már itt gyanús volt..., hogy egy egyszerű iq és személyiségteszt (általuk így nevezett) eredményét nem tudják egyszerűen közölni. Telefonálgattak, leveleket írogattak. Reagáltam mint a spamra: semmit. Elkussoltak. Húzzanak a gennybe.

fuffoo 2007.03.16. 14:23:43

Tombolda, tudod sajnállak. Csak egy picit, de azért mégis. Van egy olyan dolog, amiről te valószínűleg még csak hallottál. Úgy hívják, szeretet. Tudod, ez az a furcsa kötelék, ami arra késztet, hogy ne menjél egyszerűen tovább, ha egy neked fontos személyről úgy látod, bajba került. Ez egy bizarr dolog, mert a helyett, hogy csak magaddal foglalkoznál, pont ellenkezőleg, akár a saját károdra is, valaki mást magad elé helyezel. Te, úgy látom, inkább egy olyan "a sebesülteket hátrahagyjuk (vagy lelőjük)" módon gondolkodsz, de persze lehet, hogy tévedek, és egyszerűen csak túl gyorsan alkottál túl felületes véleményt, ezért voltál ekkora seggfej.

kriszti 2007.03.17. 14:11:36

Én csak mostanában hallottam erről a dologról...elég rémisztőnek tünik,de tanacsot es igazán határozott véleményt a hiányos felvilágosultságom miatt nem igazan adhatok.De sok kitartást kivanok,és ne add fel,szerintem én is ezt tenném.Nincsenek ujjabb fejlemények?Követni fogom a történeted,és akinek lehet elmondom,hogy ne kerüljenek hasonló szituacióba.
EX SEA ORG TAGnak üzenem,hogy attól,mert ő kipróbalta,nem biztos hogy a dolog nem veszélyes.Ha jól olvastam veled 8 éve történt.Ha becsületes dolog lenne nem a naiv fiatalok lennének az elsődleges célpont...8 év alatt sokminden megváltozhatott.És ami a modszereiket illeti..Büzlik.Jól fátylazott agresszivitás.A benyomásom az elmondottak alapjan az,hogy nem egy ártatlan dologról van szó.

Tombolda 2007.03.17. 14:12:24

Nomost ez nem a zindeksz polidilije, ahol személyes fröcskölésen kívül értelmes szöveget nem látni. Szerintem.
Azt hogy hogyan gondolkodok és érzek, innen nehéz megállapítani.
(Najó, lehet rosszra következtetni, elismerem...)

Valószínűleg a szeretet hiánya okozhatta, hogy a lány hátat fordított mindenkinek? Tényleg becsapták? Valami mást akart, mert nem volt elégedett?
Azokat lehet igazán elszakítani, akiknek gyenge a kötődésük.
Csak próbálom máshonnan szemlélni.
Szerintem. Senkit nem akarok bántani ezzel, csak így is lehet látni...

Természetesen figyelemmel követem a történetet. És kitartást az ügyhöz! Semmi sincs veszve...

Katácska 2007.03.17. 14:33:50

Kedves Anafeb!
Én is felháborítónak tartom ezt az egyház mögé bújt, egyébként gazdasági társaságként bejegyzett "céget"!
2000-ben, 19 évesen kezdtem el dolgozni egy rohadt jól menő építőipari cégnél, ahol idő közben az idős cégvezető szci lett.
Szépen lassan az alkalmazottait is elkezdte lepni, hogy menjük tesztet írni és egyéb ilyen - olyan vonzó programokon vegyünk részt.
E tekintetben hála Istennek, de gyébként sajnos a cég becsődölt rövid időn belül. Mindenki tudta, hogy a misszió élte fel a cég teljes forgalmát. Tehát gyakorlatilag amiből ki kellett volna fizetni a munkásokat, dolgozókat és egyéb a céggel kapcsolatos dolgokat, arra sem maradt egy vas sem, pedig hidd el több 100 millió Forintról volt szó, hiszem bele látam a cégadatokba!
Nem tudom, hogy azóta mi lehet a kisöreggel, de tény, hogy a pénz volt a fontos, nem pedig az ember!
Az a szomorú, hogy valóban nem lehet tenni semmit az egész ellen. Bár én szívesen beépülnék közéjük és ... :)
Sok sikert és kitartást kívánok Nektek és továbbra is olvasni fogom a blogodat!
Üdv: Katácska

Ex Sea Org tag 2007.03.17. 16:00:53

Sziasztok ismét!

Kedves Kriszti. Teljesen igazad van, hogy a dolog nem veszélytelen. Ezért írtam, hogy csak tökösen menjen oda, mert ott marad.

8 év alatt lehet, hogy megváltozott egy-két dolog, de nagyon sok minden nem. Ugyanis őket kötik az iránylevelek, amik elég pontosan meg vannak fogalmazva. Ettől nem térhetnek el.

Jelenleg, hogy úgy mondjam a lány próbaidőn van. Aktívan nem vehet részt a szcientológia egyház irányításában. Most egyfajta előképzést csinál. Miután ezzel végzett, majd akkor kerül olyan pozícióba, ahol az európai szervezetek (központok, missziók, wise cégek, narconon, criminon, CCHR, és még kitudja mennyi központ) koordinálásának egyik munkatársa lesz. Fontos megértenetek, hogy a koppenhágai Sea Org több ezer központot koordinál és óriási a felelőssége. Ezért nem lehet Sea Org tag rögtön senki, aki csatlakozik hozzájuk. Ha az elején nem is sikerült felfognia a lánynak, majd ott rádöbben, hogy a magánélete nagyon háttérbe fog szorulni, ugyanis ott reggeltől estig melózni fog. Elmondták neki, tudnia kell, hogy csak Sea Org tag lehet a férje majd, mert nem lehet összeegyeztetni a külső (úgymond lelassult) életvitelt azzal, amit ott élnek. Azt is tudtára adják az embernek, hogy ez egy kötött szabályokkal rendelkező (szerzetes) rend, ahol nem igazán lehet gyereke neki. Ha lesz, mert hát összejöhet, akkor legalább 10 évre hazamehet gyereket nevelni. Látnotok kell, hogy ez az európai szerevezetek feje. Innen indulnak a döntések és itt érnek véget. Alattuk több tízezren dolgoznak szerte európában.

Úgy képzeljétek el a lány helyzetét, mint amikor az elit alakulatba akar belépni az amerikai haditengerészetnél. A Sea Org úgy épül fel, mint a haditengerészeti szervezet, mivel a legfelsőbb irányító központ a Flag Land Base és a Freewinds nevű hajó az USA-ban, minden szokást onnan hoznak át. Még az egyenruhájuk is olyan, mint a tengerésztiszteknek. Tehát a lány szeretne tiszt lenni, méghozzá a vezetőségben. Ez olyan, mint az idegen légióban tisztnek lenni. Most a lány egy szokásos "kiképzésen" vesz részt, ahol kiderül, hogy alkalmasságon túl, van-e elég kitartása, hogy ekkora felelősséggel ellátott területet ellásson. Amit most csinál, annak a neve EPF. Estetic Project Force. Ha magyarul akarnék fogalmazni, akkor a környezetet esztétikussá tevő feladaton dolgozik. Ez a legkeményebb fizikai munkát jelenti és képzést, pont úgy, mint egy kiképzésen.

A napjai úgy néznek ki, hogy reggel 6:30-kor felkel, félóra alatt rendbeszedi magát és megreggelizik, 7:00-ra már terepen vannak és a felettesétől megkapja a feladatait. Ezek a feladatok nem valami leányálmok. Például nekem volt olyan, hogy egy olyan kultúrház alatti alagsort kellett rendbeszednünk, ahol ember nem járt 40 éve. Nem volt világítás, csak térdig érő mocsok, víz és patkányok mindenhol. Ezt egy nap alatt rendberaktuk, kifestettük, világítást tettünk mindenhova, ajtókat csináltunk a betonfalból kisvésővel. A célja ennek az, hogy szembenézzen minden félelmével és emelkedjen felül a saját lustaságán, képtelenségén és stb. Másik cél, hogy minden feladatot le kell zárnia. Egy pár hónap után olyan embert látsz magad előtt, aki mindenre képes és nem lehet megtörni, mert megtapasztalhatja, hogy mire képes valójában. 8:00-tól 13:00-ig ezt csinálják, aztán kaja. Utána még 17:00-ig ezt nyomájék tovább. Azután beülnek a tanfolyamterembe és tanfolyamon vannak kábé 21:00-ig. Ezután 21:30-ig rendberakják magukat és alvás. (Ezt úgy kell elképzelni, hogy mivel sokan vannak ezért kábé 3 perced van lezuhanyozni és 2 perced a többi akcióra. 2 hónap alatt megtanultam én is 5 perc alatt lezuhanyozni, hajat mosni, fogat mosni, körmöt nyírni, stb.) A tanfolyamteremben ilyen tanfolyamok vannak:
- Üdvözlünk a Sea Org-ban (megtanulja a Sea Org történetét és hogy hogyan alakult ki, miért ilyen kemény, milyen feladatok várnak majd rá.)
- Személyes ápoltság tanfolyam. (Hogy kell fogat mosni, hogy kell nyakkendőt kötni és uniformist hatogatni)
- Etika tanfolyam (nem tudom a pontos nevét)
- meg még vagy két valami, amire sajnos nem emlékszek.:)

Az EPF akkor ér véget, ha ezeket a tanfolyamokat elvégezte és sikeresen végigment a fizikai munka feladatokon. Ezután neki ki kell nyílvánítania, hogy most, hogy már ismeri a Sea Orgot, maradni akar és sikerre vinni a Sea Org küldetését. Ez után számít Sea Org tisztnek, azaz Sea Org tagnak.

Ezért van az, hogy a lány nem tud telefonálni, meg ilyesmi. Nincs egy fikarcnyi ideje se, hogy felvegye a telefont és beszéljen. Neki most minden ideje be van táblázva. Minden másodperce.

Nekem ott pattant el a húr, hogy:
1. Nem akartam lemondani a magánéletemről.
2. Elsőnek beszóltam. aztán megvertem a felettesem. :)
3. A legfontosabb ok. Amiket lehet olvasni a szcienológia könyvekben, az teljesen más, mint ami az egyházban folyik. A Szcientológia Egyház egy profitorientált üzlet lett és hatalmas hazugságokra képesek. De tényleg. Valaki a csúcson nagyon benyeli a dohányt, ezek a szerencsétlenek, meg dolgoznak a Sea Org-okban és a központokban éhbérért. Akik dolgoznak a központokban valódi áldozatok és ezt nem látják. A szellemi technológia, ami szci-ben rejlik nagyon jó. Ezt látja a sok szcientológus és ezért csinálja, amit csinál. Ezzel tényleg jobbá lehetne tenni egy világot. De ezt valami nagyon okos fejes, csak pénzszerzésre használja és mellékesen a világ elfoglalására.:)

Ebben nem voltam hajlandó részt venni, így leléptem és azóta is boldog vagyok, hogy ezt tettem. Természetesen a szcientológia technológiáját nem dobtam ki az ablakon, mert valaki bizniszt csinált belőle. Minden megvan idekint. Van internet. Már olyan anygokhoz is hozzájutok, amiket az egyház régen eltüntetett szem elől. Lehet fejlődni, használni az okosságokat és nem eladósodni. A világ megmentése azzal kezdődik, hogy magadat mented meg egy kicsit, aztán kezdheted a többeieket ébresztgetni. Ez így egészséges.

Törzsmókus 2007.03.17. 18:09:52

"A szellemi technológia, ami szci-ben rejlik nagyon jó."
azér látom te is benyeltél vmit a hüjeségeikből.
pedig SEMMIT nem szabad elhinni nekik.
"Ha sok pénzt akarsz, alapíts egyházat." - ezt LRH mondta, és a szót tett követte.
a "technológia" meg alkalmazott pszichológia keverve hülyeséggel, és hidd el, nem fogja megváltani a világot.

nem mellesleg, a világot már valaki megváltotta kétezer évvel ezelőtt, de ez már egy másik történet :)

u.i. kíváncsi vok mikor tűnik el ez a blog hirtelen. a szci keze nagyon messzire elér... :(

Ex Sea Org tag 2007.03.17. 20:35:32

Kedves Törzsmókus!

Köszönöm az éleselméjű észrevételeidet. Sajnos most nincs mód, hogy érdemben hozzászóljak ehhez. Három okból.

1. Ez nem egy vitafórum.
2. Csak azzal tudnék érdemben vitatkozni, akinek bármi fingja van a témához, neked meg nincs.
3. Ez az egész blog nem erről szól.

AK 2007.03.17. 20:41:54

Csak kitartást és sok sikert tudok kívánni.

Lehet, hogy keresztény neveltetésem és ezáltal formálódott világnézetem miatt van így, de belőlem eleinte gyanakvást és ellenszenvet -s miután kicsit utánaolvastam- csak dühöt és majdhogynem agressziót váltott ki a szcientológia-egyház. Persze akiben nincs egy kialakult stabil értékrend annak kecsegtető lehet a beígért boldogság, világ- sőt univerzumbéke (

AK 2007.03.17. 20:43:52

...(ez is milyen röhelyes)

Tihanyi Anita 2007.03.18. 08:55:17

Kedves Anafeb!

Az ilyen oldalak a Szcientologia tevekenysegenek hatasara gyakran el szoktak tunni a netrol. Ha ilyesmi tortenne, keress meg e-mailben, es adunk olyan tarhelyet, ahonnan nem tudjak leszedetni!

Udv.: Anita

Robinho 2007.03.18. 14:45:46

Sziasztok!

Ez egész történethez azt is vegyétek hozzá, hogy a lány gyerekkora óta kisebb-nagyobb mértékben foglalkozik a szcientológiával, és a szülei is benne vannak Hubbard szellemiségében.
Ha sikerül is kihozni, Anafeb fia meg fogod engedni neki, hogy folytassa az egyházzal való kapcsolatot?

Sok sikert!
Robi

Ex Sea Org tag 2007.03.18. 15:54:32

Sziasztok!

Valami eszembejutott, hátha segít. Abban az esetben hazaengedik azonnal, ha valami olyasmit kell elintéznie, amit csak ő intézhet el és ha nem intézi el, akkor súlyosabb problémája lenne belőle, ami még esetleg az org-ra is bajt hozna. Gondolok itt jogi ügyekre például. Tudom, hogy ez sovány vígasz, pláne ha igaz, amit Robinho ír, mert a szülőktől kellene az igazi támogatás.

A következő esetekben azonnal kirakják a Sea Orgból és hazaküldik:
- Ha valaha is akart öngyilkos lenni és ezt valamilyen tettlegesség követte.
- Ha valaha is szedett LSD-t.
- Ha büntetve volt.
- Ha van pszichiátriai kórtörténete.

Érdemes átgondolni és ha van erről bizonyíték, akkor azt egyenest a Sea Org-ba elfaxolni.

Tudom, hogy ez egy drasztikusabb lépés, mert a csaj szándéka ellenére pakolnák ki az org-ból, de előbb utóbb csak megbékélne.

Perelni nem érdemes az egyházat és a feljelentés is meggondolatlan tett volt. Mivel ha tudják, hogy ki jelentette fel, akkor azt az embert helyből elnyomó személynek deklarálják, ami azt jelenti ebben az esetben, hogy a csajt kézzel-lábbal óvják tőle. Semmilyen kommunikációja nem lehet az illetővel. Ezzel elvágódik az utolsó komm-vonal is felé.

Most jön egy vad ötlet. Olyat is csinálhatsz, mivel találnál elég szimpatizánst ehhez a dologhoz nagyon rövid idő alatt, hogy felvonulást szervezel a szcientológia egyház ellen a Dán nagykövetség előtt. Nagyon sokan csatlakoznának egy lány megmentéséhez ebben az esetben. És tuti, hogy a csajt kiraknák, mert ez benne lenne a tv-ben és az az org-nak rossz PR lenne. Az pedig az ő legnagyobb félelmük. Csinálj minél nagyobb felhajtást, annál jobban összeszarják magukat. Keresd meg a médiát. Ez nekik nagy sztori. Azonnal telekürtölik a világot. "A hős szerelmes megpróbálja kiszabadítani a gonosz szekta markában tartott párját."

Ez a blog nem fog eltűnni addig, amíg az egyház különleges ügyek irodája (OSA) a következő címmel rá nem száll a blog-ra: "Jogvédett anyagok közzététele" címmel. Mivel itt nincs jogvédett anyag felpakolva (iránylevelek, technikai bulletinek, könyvek), ezért nem hivatkozhat rá a tárhely szolgáltatójánál és le sem szedetheti a blog-ot. Véleményt meg akárki mondhat ebben az országban.

Remélem tudtam segíteni.

cicababa 2007.03.18. 16:09:01

Ex saeorg tag!

Valójában Te miért léptél be és miért jöttél el?
Miért fél a sajtótól nagyon a szicentológiai egyház? Jelent már meg róluk nem egy, nem kettő igazán negatív cikk, és mégis élnek és virulnak.
Amúgy nem hiszem, h a hatóságok nem léphetnének. Csak az a gond, hogy a lány a saját kézjegyével látta el a papírokat. Bizonyítani kell, hogy befolyásoltság alatt tette.
Anafebék igenis küzdejenek az igazukért!!! Nekem nagyon tetszik az elszántságuk, a kitartásuk. Persze bár ne kerültek volna ilyen helyzetbe!
Úgyhogy csak azt tudom mondani: hajrá!

lány 2007.03.18. 16:17:26

Nemcsak szcinet. egyház ekkora állat! A for ever living is hasonló. Engem azzal próbáltak meg beszervezni, hogy mi, milyen hírességek csatlakoztak hozzájuk. Hazugság volt, ők nem tudtam, hog yismerem azt a néhányat, akiknek anevét mondták. Meg amúgy is könnyen átlátható volt: a kapcsolati tőke kellett volna, száz név címmel, telszámmal. Aha, majd ezt ingyen! Sőt még én fizessek! Ezzel csak azt akarom mondani, hogy sajnos a szcihez hasonlóan sok egyéb olyan szervezet működik magát cégnek kikiáltva, amely lenyúlja a lóvét! Szóval csak okosan!
Döbbent Anfebék története, döbbenet!

Ex Sea Org tag 2007.03.18. 18:05:12

Hello Cicababa!

"Valójában Te miért léptél be és miért jöttél el?"
Erre már választ adtam fentebb, de azért mert ilyen szép nevet választottál, leírom mégegyszer.:)
...Kb 8 éve én is csatlakoztam a Sea Org-hoz. Én is meg akartam váltani a világot, mint minden fiatal....

És hogy miért jöttem el:
1. Nem akartam lemondani a magánéletemről.
2. Elsőnek beszóltam. aztán megvertem a felettesem. :)
3. A legfontosabb ok. Amiket lehet olvasni a szcienológia könyvekben, az teljesen más, mint ami az egyházban folyik. A Szcientológia Egyház egy profitorientált üzlet lett és hatalmas hazugságokra képesek.

"Miért fél a sajtótól nagyon a szicentológiai egyház?"
A sajtótól még nem is annyira. Inkább a médiától, pláne ha folyamatos a fekete propaganda. Azért félnek, mert ez meghatározza az emberek gondolkodását. Ha sok ember azt mondja, hogy a szci egyház destruktív egyház, akkor törvény születne erről és betiltanák. Érted?

A hatóság azért nem léphet, mert nincsen jogalapja, hogy lépjen. Az egyház belső ügyeibe nem avatkozhat be, csak ha erről törvény van. Egy rendőr örömmel venné elő a gumibotját és verne szét egy szci-központot, de ezért kirúgnák.

Tehát előbb az embereknek kell törvényt kicsikarni és aztán lehet rájuk önteni a rendőrséget.

Ezt mind tudja a szci-egyház. Ez a baj. Amit én elmondtam, azzal ők teljesen tisztában vannak és egy ilyen támadás esetén, ha kell óriási jogi képviseletet biztosítanak maguknak és megmozgatják az összes szcientológust, hogy ellen-felvonulást szervezzenek, mint volt is rá példa Berlinben, Hamburgman és Franciaország. Mind a három helyen a kormányzó párt akarta beszüntetni a szci egyház működését. Erre csináltak egy hatalmas felvonulást a szci-k, ráadásul még maguk mellé állították az összes kisegyházat a felvonulásban, meg még ráadásul nyakugbazúdult egy sereg ügyvéd, politikus, sztrár. Erre a kormányzó pártok úgy dobták el a stafétabotot, mint a forró piszkavasat. Sajnos ez van. Ha egy kormány kezdi el ezt a műveletet, akkor könnyen leállítják, mert elég csak vallási intoleranciára és diszkriminációra hivatkozni, de ha egy közember indítja, akkor ez már más.

Hogy miért csinálnak ekkora felhajtást, azért mert tudják, hogy ha egy országban sikerül betiltani, akkor a többi országnak percedens értékű lenne és erre hivatkozva megtehetnék ők is.

Persze nincs elveszve az ügy. Csak kell egy ilyen szitu, mint ez és teljesen morális alapon meg lehet nyerni az egészet. A felsorolt 3 esetben általános betiltást akartak, nem volt mögötte egy személyes ügy sem, csak gazdasági adatok, miszerint adómentesen van gigabevételük. De itt most van.

A magyarok amúgy is szeretik a forradalmat, ezért nem lenne nehéz összehozni. Sokan hálásak lennének, ha valaki végre meggyújtaná a kanóc végét.

A szci egyház már akkora és olyan, mint a dohányipar. Első ránézésre lehetetlen szétszedni.

Ezt amit itt írok, valaki éppen olvassa a szci különleges ügyek irodájában és próbálják kitalálni, hogy ki lehetek az adatok alapján. Ezúton üzenem nekik, hogy FUCK YOU birkák! Jöhettek ezrével én kettéhugyozlak mindegyikőtöket, mint a hóembert.:)

Ne adjátok fel! Komolyan!

cicababa 2007.03.19. 07:52:48

Kedves Ex seaorg tag!

Rendben, hogy meg akartad váltani a világot, nade így? Én az igazi okra vagyok kíváncsi, arra, ami miatt befolyásolhattak, hogy általád váltod majd meg a világot.
Éppen a cicababa jutott az eszembe nicknévnek, szóval lécci kíméletsebben. :) Értem én a média mechnaizmusát, magam is abban dolgozgatom. De azt nem, ha már voltak negítav riportok, vagy ahaogyan Te írod, feketék, nem voltak elég hatásosak, hiszen él és virul a szci. Akkor mégis mit lehetne tenni? Azért ha kicsit is tud erről valamit, és van egy kis esze, nem akar belekeverdni még riprterként sem igazán, mert ki tudja, leszálnak-e majd róla ezek a nevezett kedves egyháztagok...
Aki pedig benne van a szciben, úgyis a hazug médiát látja majd, nem a szci hátulütőit, visszássgait, nem nyílik ki a szeme, mert ha így volna, nem lenne tag. Az pedig nemigen olvas újságot, aki annyira befolyásolható, hogy ott maradjon a szciben, mint pl. az az Imola nevű asszonyság, akiről Anafeb ír. Annak aztán írhatsz olyan cikket, nyomhatod tele a híradókat... Azt gondolom, sok beszervezett szci tag elég ostoba ahhoz, hogy meglássa, mi van az egész mögött. Biztosan van kivétel, mondjuk éppen Te, aki kijött valahogy.
Nem is az ostoba szó illik talán rájuk leginkább, hanem valami nagyfokú befolyásolhatóság, határozatlanság.
Na már most ahogyan én Anafebék blogját olvastam, van ott egy-két passzus, amely törvénybe ütközik: személyiségi jogok (magántitok) megsértése például. Ez elég jogalap ahhoz, h a hatóság lépjen. Ha én vag yTe adnám, adnád ki pl. más banki adatait, tuti megkapnánk a magunkét. A szci miért nem??? Azért, mert valakik egyháznak nevezik magukat, az alkotmányos jogokat illik betartani...
Nem vagyok az erőszak híve, de ha valóban megverted a felletesed, hát gratula :)
Csak nyomozzanak, ha éppen nincs jobb dolguk, álljanak bosszút, illetve ne, csak maradjanak a képzeletbeli bosszúnál, az úgyis megbosszulja magát. Úgyhogy helyes, ha azt mondod, csesszék meg.
Cicababa

nazuna 2007.03.19. 10:26:53

kedves Cicababa!

Azért apró gondok lehetnek ... a magyar realitással.

Az egyházakra nézve külön jogszabály foglalkozik az adatkezelésről. De ha ebben is gondot találna egy bíróság, akkor pár tízezer forintra bírságolná a (magyarországi!) egyházat, amitől Anafeb problémája csöppet sem oldódna meg. (és ennek az átfutása is 1-2 év lenne)

Írod: "Bizonyítani kell, hogy befolyásoltság alatt tette." - Ugyanis az ilyen önmagában nem jogellenes, pl ilyen amikor reklám vagy rábeszélés hatására veszek valamit. Egy szerződés akkor érvénytelen, ha vagy a tartalma, vagy a megkötésének körülményei jogszabályba ütköznek.

További probléma a magyar jogrendszer, ami nem ismeri a jogbizomány fogalmát, tehát követelést, pert, mindenki csak a saját nevében indíthat - jelen esetben az illető lánynak van erre lehetősége, jóakaróknak nem.

cicababa 2007.03.19. 11:27:18

Kedves Nazuna!
Én nem vagyok jogvégzett ember, de: harmadik, jelen nem lévő nem emberről nem nem adhatsz ki olyan infókat, amelyek magántitkokat sértenek. Ahogy olvastam, a szexuális életükről is kellett vallani. Rohadtul nem örülnék, ha egy exem leírná rólam akárkinek, nemhogy ezeknek, hogy milyen pózban és hányszor és hol. Te igen???
Anafebék írásából az is kiderült, a lány nem egyedül iratkozott ki az egyetemről. A telefonos zaklatás sem felejtendő. Mondjuk én úgy csaptam volna rájuk a fónt, hogy ihaj, ha azok után is cseszegetnek, hogy közlöm velük, hagyjank békén!
Valóban, az egyházakról külön törvény rendelkezik. Ez azonban nem jogosítja fel őket, hogy az alkotmányban foglaltakat figyelmen kívül hagyják. Olyan mértékben dühít Anafebék története, hogy azt elmondani nem tudom!!! Nem hiszem, hogy ne volna megoldás! Egszerűen nem!
Főleg annak fényében nem, hogy az alábbihoz hasonló esetek jelennek meg a sajtóban:
"Baráth elmeséli, hogy úgy kellett volna kitöltenie a tesztet, hogy a WISE-tanácsadó az irodájába hívatta, és még azt a bizonyos É-métert is meg kellett fognia. Ő természetesen egyikre sem volt hajlandó, főként azért nem, mert a tesztlapon gépelve ott szerepelt az igazolványszáma és minden fontos személyi adata. Mivel számára már régen nyilvánvalóvá vált, hogy a cég csak együttműködőkkel hajlandó dolgozni, így Baráth - miután ismeretlenek többször is megfenyegették, szülei bántalmazását is kilátásba helyezve - inkább közös megegyezéssel távozott, annak tudatában, hogy minden adata átkerült a Szcientológia Egyházhoz."
Ez részlet egy Népszabadságban olvasható cikkből.
Mi az, hogy fizikai bántalmazással fenyegetik? Mi az, hogy korlátoznak személyi szabadságodban? Mi az, hogy a rokonait is fenyegetik????

cicbaba 2007.03.19. 11:34:56

Igen, Nazuna, valóban külön törvény rendelkezik az egyházakról, de ez nm joosítj afel őket, hogy az alkotmányban foglaltakkal szemben cselekedjenek. Anafebék bejegyzéseiből elég pontosan kiderül, hogy harmadik, jelen nem lévő személyről is kell magántitkokat sérően nyilatkozniuk a szerencsétleneknek. Te örülnél, ha volt exed másnak, nemhogy ezeknek, írásban rözítené, veled az ágyban milyen pózban, hányszor és hol??? Én qrvára nem.
Nekem Anafebék írása alpján úgy tűnik, a kislány nem egyedül iratkozott ki az ikolában, mintha lettek volna kísérői.
Meg aztán, annak fényében, hogy az alábbihoz hasonló esetek sokasága jelenik meg a sajtóban, nehéz elhinni, h valóban nincs mit tenni. "Baráth elmeséli, hogy úgy kellett volna kitöltenie a tesztet, hogy a WISE-tanácsadó az irodájába hívatta, és még azt a bizonyos É-métert is meg kellett fognia. Ő természetesen egyikre sem volt hajlandó, főként azért nem, mert a tesztlapon gépelve ott szerepelt az igazolványszáma és minden fontos személyi adata. Mivel számára már régen nyilvánvalóvá vált, hogy a cég csak együttműködőkkel hajlandó dolgozni, így Baráth - miután ismeretlenek többször is megfenyegették, szülei bántalmazását is kilátásba helyezve - inkább közös megegyezéssel távozott, annak tudatában, hogy minden adata átkerült a Szcientológia Egyházhoz." Ez részlet egy népszabadságos újságcikkből.
Mi az, hogy korlátozák szeélyi szabadságában? Mi az, hogy fizikai bántalmazással fenyegetőznek? Mi az, hogy a rokonai bántalmazását is kilátásba helyezik??? Hát hogy a fészkes fenébe akarják így megváltani a fene nagy univerzumukat???
Anniyra dühít anafebék története, hogy azt elmondani nem tudom! Nem igaz, hogy nem lehet valamit tenni. Zaklatásért már rég fel kellett volna ezeket a Imolákat jelenteni. Úgy saota volna rájuk a fónt, ha annak ellenére hívogatnak, hogy ihaj! Mit nem lehet a nem szón megérteni? Miért gondolják, hogy a másik hülye és lehet vele packázni???? A fenébe is!!!
Elnézést, de tényleg dühít a történet.

cicababa 2007.03.19. 11:43:28

Elnézést, de az első Nauzának szóló bejegyzésemet percekig nem láttam viszont, azt hhittem, valamit elrontottam, és nem vitte fel a rendszer. Ezért fogamalmaztam újra... Szóval ezért van kétszer a hasonló tartalmú bejegyzés.

fuffoo 2007.03.19. 11:56:16

A megoldást a zettyázzal szemben nem a törvényi szabályozásban és a pereskedésben látom, bár ez utóbbi egyedi esetekben indokolt és kívánatos.

Sokkal fontosabb lenne annyira lejáratni, hogy a "szcientológus" közismert szitokszónak számítson, így sokkal nehezebben tudnának bárkit is behálózni, márpedig e nélkül nincs pénz, így nincs értelme az egésznek, vagyis az egész Nagy Magyar Szcientológiai Egyház bármiféle ellene hozott törvény nélkül szép csöndben kihalna.

Mentegetőzés helyett: Bár a "lejáratás" kifejezés csúnyán negatív kicsengésű, ebben az esetben mindössze a tények nyilvánosságra hozását kell alatta érteni. Nem véletlen, hogy pont ez ellen küzdenek (jogi és egyéb utakon) leginkább a "hívek".

Ex Sea Org tag 2007.03.19. 12:44:38

Kedves Cicababa meg persze a többiek, akik olvassák!:)

Ez a blog nemigazán rólam szól, de hogy egy kis betekintést nyerj a dologba, mondok egy pár szót, pedig próbáltam kerülni ezt a témát.

A Dianetika és Szcientológia technológia több mint 50 éves kutatómunka eredménye. Az egész technológia úgy ahogy van, azért van, hogy szellemileg és testileg jobb állapotba kerüljön egy ember. Nekem azért tetszett és még a mai napig is jobban tetszik az összes szellemi technológiánál, mert sokkal jobban összeszedett, mint más. Most persze ezen is lehet vitatkozni, de nem sok értelme van, főleg itt nem.

Kipróbáltam az auditálást. Nekem működött úgy ahogy az elvárható volt. Kipróbáltam másokon is. Azokon is működött. Emberek jobbak lettek attól, amit csináltam. Ez csak egy hatezer forintos tanfolyam volt. Megcsináltam egy másik hatezer forintos tanfolyamot. Az is tök jó volt. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a szci technika tud hasznára válni az embernek. De ezt itt nehéz lesz eladni és nem is akarom.:) Nem hiszem, hogy itt bárki is konyít a szci tech-hez ezért felesleges erről bármiféle vitát nyitni. Egyben megegyezhetünk. Ha azok az emberek, akik tanfolyamot végeznek nem látnának benne valami jót és semmi hasznát nem vennék az életben, akkor nem folytatnák az útjukat ebbe az irányba. Nagy félreértés az, hogy oda csak összetört könnyen befolyásolható emberek mennek. A nagy többsége azért megy, mert válaszokat akarnak és fejlődni szeretnének, a többi meg ilyen tili-toli összerongyolódott ember, akit az is befolyásol, ha valaki elfingja magát.

A bibi a következő. Igazából nem tudom hogy nem látják ezt a tanfolyamokat végzők, mivel egyszer már előfordult, hogy a szci egyház vezetésében egy kisebb csoport átvette a gyeplőt és elkezdett profitorientáltkodni, átírni a könyveket és irányleveleket. Akkor egy kis csapat fellázadt és kitakarították a vezetésből ezeket a "jószándékú" fickókat. Ez mind le van dokumentálva és bárki elolvashatja. Ahová be tudtak épülni ezek a nagyszerű úriemberek, az a Guardians Office, vagyis a "technológia eredetiség és tisztaságát megörző hivatal" volt. Ez kábé ... most nem tudom pontosan ... talán 1970 körül volt. Szóval ezeket lerugdosták a pozíciójukból pár tökös fiú és lány és a GO megszűnt. Helyette lett az RTC, azaz Religion Technology Center, aminek ugyanaz a feladata, mint elődjének. Szerintem itt bűzlik a hal ... ismét.

Lehetetlen árakat szabnak. Olyan irányelveket erősítenek, amik kimondottan problémákhoz vezetnek. Az eredeti technológiát többszörösen megváltoztatták, így azt a hatást már nem éri el vagy egy kicsit groteszk irányba megy a fejlődés. A cél már megváltozott. Régen az volt, hogy embereknek a képességeit javítani egyénenként és ezáltal jobb állapotokat elérni az egész élőségbe. Ma az, hogy stabil rendszert kiépíteni és mindenhova befolyást szerezni. Hatalom. Az hogy dől a pénz már szerintem csak egy másodlagos plusz. Hitler is azt hitte, hogy jót tesz a világnak és jelenleg a szci egyház is valami hasonló úton jár. Még a végén úgy megtisztítják a bolygót, hogy nem marad ember rajta.

Miért nehéz megtámadni a szci egyházat jogi úton? Mert rohadtul tele vannak lével és a legkisebb támadásra is a legnagyobb csapással válaszolnak bármelyik ország bármelyik porfészkébe. Sokkal paranojásabbak, mint azt gondolnátok. Figyeljetek ... ez az igazi agyamentség ... megpróbálták megszűrni az internetet. Értitek Ti ezt, hogy mekkora munka és mekkora hülyeség ez? Jogászcsoport megy el internet-szolgáltatókhoz és szétperelik az agyát, ha nem veszik le az ellenük szóló weboldalakat. A fél világ ellenük van, de ők azt hiszik, hogy az egész.:)

Remélem és őszintén remélem, hogy a szci-egyház az a fajta betegség, amit a társadalom mint valami erős náthánál: Belázasodik, kicsit kifekszik a harcban, de kigyógyul belőle, mert kidolgozza magából.

Én személy szerint azt szeretném, ha olyan formában létezne a szci, mint az agykontroll vagy más normális önképző kör, mert ebben a formában olyan, mint a blog címe: Rémálom.

cicababa 2007.03.20. 00:01:14

Kedves Ec Seaorg tag! :)

Köszi a kimerítő választ. Amióta elolvastam a blogot, kutakodni kezdtem a neten. 2002-es cikkben az áll,hogy megtámadták a google-t. Alig hitttem a szememnek! Ez annyira képtelenségnek tűnt, hogy csak na!
És az Imolafélék milyen emberek lehetnek? Miért nem hagyják, hogy M. vagy bárki más maga dönthessen arról, hogyan akarja folytani a velük való találkozás után az életét? Velük vagy nélkülük?
Az agykontrollosok nem köteleznek semmire, ha akarod, a tanfolyam után használod a technikát, amit tanítanak vagy sem. Következő tanfolyam sem kötelező. A szci miért ragaszkodik ahhoz, hogy maradj?
Imola asszonyságnak mi haszna, ha beszervez embereket? ez neki jár anyagi haszonnal? Talán fejkvótát kap? Vagy éppen azon a szinten van, hogy ez a dolga. Vagy azt sem tudja, hogy a szci tagja?És mi zajlik abban a koppenhágai intézményben vagy mi a szöszben, ahol M. van? Hogyan telhet egy napja?

Bocs, hogy ennyit kérdezek, de valóban kíváncsi vagyok... Ha fárasztó Neked, megértem, ha nem válaszolsz. Talán válaszol más...

exszcientológus 2007.03.20. 13:46:20

Ex Sea Org tag ötlete nagyon jó! Mármint, hogy szervezzetek demonstrációt. Ez a leghatásosabb módszer szerintem. Nagyon drukkolok.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.03.20. 15:56:11

exszcientológus, te is jössz?

exszcientológus 2007.03.20. 22:08:44

Én nem Budapesten élek, úgyhogy nem valószínű. De szólhatok pár embernek, akik biztos eljönnek.

peterke01 2007.03.22. 00:06:11

Bocs de nekem ez az "önként eljöttem" duma mindig nagyon büdös! Meg hogy "erőszakkal senkit nem tartanak ott". Persze. Olvassátok: Norbert Potthoff: A szcientológia labirintusában, Kairosz, 2006. Majd rájöttök mekkora szemét banda ez!

FPéter 2007.03.24. 21:08:54

Kedves Mindenki!

Néhány megjegyzés:
1. Törzsmókus: Ha ilyen jól be tudják szervezni az embereket, ilyen jó a kommunikációs/meggyőző képességük, akkor a "szellemi technológiájuk" vagy mi a franc tényleg NAGYON JÓ. És valószínűleg lehetne sokkal jobb célra is használni, mint amire most teszik.
2. Az Internetről soha semmi nem tűnik el nyomtalanul. Itt egy példa: Lugosi Győző munkáját az igen tisztelt, és a szólásszabadságért küzdő szcientológia egyház leszedette mondvacsinált indokokkal. Például már a tavaly szeptermberi link a NOL oldalán sem működik. Mégis, van egy olyan kezdeményezés, amely az Internet kezdeteitől működik, és minden megtalálható rajta, ami valaha fent volt a neten:

FPéter 2007.03.24. 21:10:25

A két link, amit elnyelt a program (vagy a szcientológusok):
www.nol.hu/cikk/415869
web.archive.org/web/*/eszmelet.tripod.com/34/lugosi34.html

FPéter 2007.03.24. 21:11:29

(A második sor egy link! Bocs, nem megy ez a link-posztolás :)

kipol 2007.03.25. 03:20:46

FPéter: "akkor a "szellemi technológiájuk" vagy mi a franc tényleg NAGYON JÓ. És valószínűleg lehetne sokkal jobb célra is használni"

Ha az AK-47-es olyan hatékonyan pusztít, akkor a gépészeti technológiája vagy micsodája tényleg NAGYON JÓ. Biztos lehetne jobb célra is használni, mint amire most teszik, de a gépészetet mégsem fegyverekből tanítják az iskolákban.

Nagyon jók: átverésben, képmutatásban, manipulációs technikákban, ld. a klasszikus LRH idézetet: "The only way you can control anybody is to lie to them." "Off the Time Track," 1952 június
Jók még úgy általában a lelki terror terén:
különféle zsarolási módokban, gyenge pontok feltárásában, megfélemlítésben (főleg!) na és a gátlástalan agresszióban. Erre tréningezik őket, és tényleg bámulatosak, ld. ezt pl.:
www.xenutv.com/pickets/boston-assault.htm
Bob Minton egy táblával sétálgatva demonstrált az org előtt - aztán ráuszítottak egy harci droidot.

Ami jó benne, azt tömérdek önsegítő/ismeretterjesztő könyvből: pszichológia, agykontroll, NLP, stb, stb. elsajátíthatod. Sokkal olcsóbban és veszélytelenebbül; viszont a közösséghez tartozás élményét, meg a Nagy Közös Célt nem fogják megadni. De ha nagyon tetszenek a hubbardi gondolatok, akkor itt van csomó minden, ingyen: www.szabadzona.hu
Szvsz az elvi problémák uaúgy megvannak ezekkel az illegális szakadárokkal is, de az egyházi agresszió eszközeivel nem rendelkeznek.

Lili 2007.03.31. 10:04:18

Jézusom!
Csak tegnap olvastam először erről az egyházról, de borzasztó félelmetes.
Anyukámnak mondtam, miket olvastam, láttam, hallottam és elmesélte, hogy a mi családunkban is volt egy csaj, aki belépett (bár, nem emlékszik az egyház nevére, de a történet majdhogynem ugyanez). Szóval igy még félelmetesebb a történet.
Jó, hogy ennyi jóérzésű ember áll ez a család mellett, megnyugtató, hogy még nincs elveszve a világ...
Remélem sikeres lesz a küldetésetek! Hajrá!
Továbbra is olvasni fogom ezt az oldalt.
UI:Ja, annyi a kérdésem, hogy tényleg el tudnak tűntetni egy honlapot? Ez hihetetlen!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.04.02. 11:00:38

nem tudnak honlapot eltüntetni!

ha nem konkrétan egy bizonyos szervezetet "bánt" a te véleményed, hanem álatálonsságban egy fogalomról (jelen esetben a scientológiáról) fejted ki a mondanivalódat akkor ahhoz senkinek semmilyen köze nincs, fellépni ellene sem jogilag, sem sehogy nem lehet.

a honlap tárhelyének szolgáltatója sem veheti le az oldaladat csak úgy. kérhet téged hogy a jogsértő tevékenységedet fejezd be, vedd le az oldalt te magad. a szolgátató akkor veheti el az oldalad ha hatósági végzése van (x beperel, megnyeri a pert)

de mint bekezdés #1 -ben írtam egy fogalom bemutatása a saját látásmódod szerint, ha konkrét szervezetet, céget, embert, egyént, személyiségi és szerzői jogot nem sért akkor abba belekötni nem lehet
süti beállítások módosítása