anafeb 2007.03.03. 12:35

csend van

Hallgat a budapesti központ, nem telefonálgatnak a toborzótisztek, nem jelentkezik a lány apja. Mire várnak, mit terveznek? A lány még elérhető telefonon, persze ritkán és akkor is csak rövid időre. Kivárnak, de mi addig is tesszük a dolgunkat.

Valaki kérdezte, hogy meddig vagyok hajlandó elmenni ebben a harcban? Nem tudom, nem mondhatom, hogy a végsőkig, mert fogalmam sincs, itt mit jelent a végső. Kényszerpályán vagyok, vagyunk, de mindent megteszek, ami tőlem telik.

Részlet egy levélből:

"Abban már most 100%-osan biztos lehetsz, hogy figyelnek és TUDJÁK,
ki vagy. Elég kevesen vannak, nem mindennap küldenek ki kollégát
Koppenhágába, már ez alapján tudhatják, ki vagy. Az pedig, hogy
rendőrségre mentetek, még jobban rátok terelte a figyelmet. Hidd el
nekem, attól még, hogy nem lépnek veled egyelőre kapcsolatba, már a
látőkörükben vagy."

Én sem ülök ölbetett kézzel, nem tehetem.

Egy kis adalék Norbert Potthoff könyvéből, az Első Wormsi Szcientológiai Bíróság megállapítása:

"A Nemzetközi Szcientológia (Scientology International), továbbá szekciói: a WISE (World Institute of Scientology Enterprises), az ABLE (Association for Better Living and Education) és CHURCH valamint az ehhezk köthető csoportosulások: így pl. a NARCONON, APPLIED SCHOLASTIC, KVPM (Bizottság a pszichiátriai vétségekre az emberi jogok ellen), melyek alapvetően L. Ron Hubbard utasításai alapján működnek, messzemenőkig totalitárius, antidemokratikus mozgalmat takarnak, mely államellenes céllal működik. A szcientológia a szervezett bűnözés új formája."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://remalom.blog.hu/api/trackback/id/tr1742135

WinG · http://wing.crpl.hu 2007.03.03. 14:54:04

Ne add fel!

Én is elkezdtem terjeszteni az oldalt, mindenkinek látnia kell, milyen bűnözés megy ebben az országban!

Cum Deo Pro Patria et Libertate! Istennel a Hazáért és a Szabadságért!

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.03.03. 23:15:30

köszi Wing! egyébként az Index fórumon, a Szcientológia-vallás? biznisz? maffia? topikban nagyon sok mindent összegyűjtöttek már a szcientológiáról. Érdemes olvasni!

enke99 · http://enke99 2007.03.04. 14:52:08

Hát én egy kicsit most megdöbbentem...Főleg azért, mert már engem is próbáltak beszervezni, csak én kategórikusan kijelentettem, hogy nem fogok hinni benne és engem nem érdekel ez az egész, úgyhogy békén hagytak.

2007.03.04. 15:58:35

Azt a szempontot vozsgálta-e már valaki, hogy a WISE már beépült az államaparátusba?
A fidess "papagájkommandó", "aki nincs velünk, az ellenünk", és más totalitárius megnyivánulásai -- számomra -- ugyanúgy a WISE-t idézi, mint az APEH Simicska idejére datálható személyiség fejlesztő átvilágitását.

Translator 2007.03.05. 12:37:38

:: Első Wormsi Szcientológiai Bíróság

Emmegmi?

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.03.05. 14:17:59

Potthoff könyvének a zárszava...

fuffoo 2007.03.05. 15:20:02

Üdv, Translator, Igaz Tech Szószólója! :-)

Translator · http://www.szabadzona.hu 2007.03.05. 16:04:18

anafeb: Úgy értem, hogy ez miféle szervezet? Valami helyi gittegylet?

fuffoo: Hát bocsi, én csak ahhoz értek, hogy a szcit hogy lehet pozitívan használni :)))
süti beállítások módosítása