anafeb 2008.05.01. 10:13

Toborzólevél

Kíváncsi vagyok, mikor tűnik fel végre, hogy a fiam nem akar Sea Org tag lenni, sőt még csak egyháztag sem. Kedves szcientológusok, mikor jut el a gyenge agyatokig, hogy egyszer már megpróbáltátok, ezen próbálkozás következménye lett aztán a C típusú bajforrássá nyilvánítás? Miért kap egy C típusú bajforrás folyamatosan reklámanyagot? Miért kap egy bajforrás Sea Orgos toborzólevelet? De tudjátok mit, nem bánom, küldjétek, legalább lesz mit kitennem a blogra, mindenki okulására.

Ezt hozta a postás, változtatás nélkül bemásolom:

Kedves szcientológus,

Biztos vagyok benne, hogy Te is hallottál az Alapokról, és remélem nem csak hallottál róluk, de Te is rendelkezel velük, és tanulod őket a tanfolyamteremben.
Igen, ez a Szcientológia, ez az, amit Ron nekünk adott, és igen, ettől lesz Clear az egész bolygó.

Ha láttad a rendezvényt, emlékszel rá, hogy 5 éves munka volt ez, aminek az eredményét most látod. De ezzel még nincs vége!

Ron rengeteget írt és rengeteg előadást tartott, és ezek még nincsenek lefordítva.

6 milliárd ember él a Földön, és igen kis százalékuk ismeri a technológiát. El kell juttatnunk nekik ezeket, odadunk a kezükbe, hogy tessék, itt van, és légy szabad.

Ahhoz, hogy minden férfihoz, nőhöz és gyerekhez, aki ezen a bolygón van, ténylegesen eljusson a Szcientológia, még nagyon sok mindent kell csinálnunk.

Mit is?

Vannak olyan anyagok, amelyeket még soha nem olvastál és nem hallottál - és amelyek még fordításra várnak.

Ideális orgok, amelyek nélkül nincs igazi terjesztés, és amelyek nélkül nem tudunk behatolni a társadalomba.

Társadalomjobbító kampányok, amelyek nélkül nem tudunk elérni az emberekhez.

Teljesen új területek megnyitása, ahol még nem tudják, mi az a Szcientológia és Dianetika.

Nem beszélve a missziók megnyitásáról, auditorcsoportok szervezéséről, a Technológia eljuttatásáról a kormányzatba...

Azt hiszem, még sorolhatnám.

Láthatod, sok a munka, és hidd el, nagyon kevés az időnk.


MOST KELL MEGCSINÁLNUNK!


Mit mond erről az RTC vezetőtestületének elnöke, MR. DAVID MISCAVIGE?

És ha "nem bírod a meleget", mindig ki tudsz lépni a reflektorfényből, ahol "rendes életet" élhetsz, "rendes időbeosztásod lehet, melyben minden idézőjelben "dinamikád egyensúlyban van."

 

Mert nem mintha nem akarnának segíteni… Csak arról van szó, hogy „a saját elhatározásuk” alapján akarják tenni… a szabadság után, majd hétfőn, amikor nem olyan nehéz, és nem annyira fáradtak.

 

És ha mind azt gondoljátok, hogy „erről a nyámnyila, dilettáns hozzáállásról egyenest a KSW beszél”, akkor igazatok van.

Mert bárki, aki azt mondja, hogy „lazíts”, „nyugi”, „csigavér” és „tarts szünetet”, az azt állítja, hogy az általunk megmentett életek mit sem számítanak, és hogy a lények, akiket megmentünk, nem fontosak. És ez nem pusztán egy dilettáns trükkje, barátaim, hanem elnyomás.

 
Szóval Te itt vagy.
 
Szcientológus vagy.
 

Szükség van a Te segítségedre is.

 
Mit tudsz tenni? Hogyan?
 
KERESS MEG, ÉS ÉN MEGMONDOM NEKED!
 
 
 
                                                                                              K.M.

                                                                       SZEMÉLYZETFELVÉTELI TISZT

                                                                                  OTL KÖZÉP-EURÓPA
 
TELEFON: XXXXXXX

A bejegyzés trackback címe:

https://remalom.blog.hu/api/trackback/id/tr28449628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.05.01. 11:00:50

hiába kaparnak, a szci napjai meg vannak számlálva.

én igazából azokat sajnálom csak, akiknek halovány gőzök sincs arról, hogy egy elmebeteg ember gyatra sci-fi sztoriját akarják rájuk sózni. de még nem késő ébredni. anonymous már beállította a vekkereket;)

ikri 2008.05.01. 13:34:13


Hozzám már eljutott a szcientológia, nem is egyszer.

Jön a jóidő, ilyenkor kirajzanak az orgokból a szorgos kis talpas szcik, s osztogatják mindenkinek a jótanácsaikat, meg az ingyenes személyiség teszjüket.

Csak sikerült lesüllyedniük jehova tanuinak a szintjére... majd még a jövő eldönti s a szci megmutatja, hogy van-e még ettől lentebb is, höhöhö.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.05.01. 13:53:02

Engem kivezettek egyszer a scientológus sátorból a Nyugatinál, mert kurva mérges lettem, amikor egy kretén azt merte mondani, egy kérdés feltevése után, hogy személyiség jegyem, hogy én néha egészséges vagyok, néha beteg.

Eleve be se akartam menni, jöttem a pörköltnekvalóval a boltból, amikor behívott egy nyomi, gondoltam hátha fejpénzt kap a hülyéje, segítek neki, erre ilyen baromsággal támad le.

átlátó 2008.05.01. 14:43:24

Az én agyamat is mosta egyszer egy ilyen félkegyelmű. Nem értette meg, hogy én más vagyok. Aztán körülnéztem és mivel nem figyelt senki, hát pofánbasztam. Várom a következőt.

judge dredd (törölt) 2008.05.01. 14:54:32

Kevés dolog basz fel ennyire ilyen rövid idő alatt, mint szcientológus köcsögök. Meg azok a retardáltak akik benyelik ezt a gyerekmesének is gyenge fost. Hát hogy az anyámba lehet valaki akkora gyökér, hogy egy percig is komolyan veszi ezt a kifinomult maffia-egyházat? Attól tartok átlátó módjára fogok eljárni, ha megtalál egy ilyen génsebészeti alapanyag, csak engem nem fog érdekelni ki látja. Én magam módján fogom megpróbálni megtéríteni: normálisra verem.

Matyko 2008.05.01. 14:55:50

Phreeq jol szoltal ;)
wiwen eszrevettem, hogy VALAHOGY tagja lettem egy gigaszi szcientomokus klubnak...
Belso uzenofalon kuldtem nekik par TWA klasszikust es egyebeket, par ora alatt kitiltottak... :P
DE mindent screenshotoltam es kiteszem blogomra, ahol eddig is nem keves szektaellenes bejegyzes van.

Juzo 2008.05.01. 15:45:27

Én csak attól félek, hogy köztudottan rengeteg idióta él körülöttünk. Ha a normálisakat nem is, de őket sikerül megtéríteniük, akkor elég komoly tömegbázisuk lesz.

abel a rengetegben 2008.05.01. 16:19:52

en mar nagyon szeretnem hogy egyszer leszolitson egy szcientologus kocsog: lilara vernem a fejet

torró 2008.05.01. 16:29:53

Ahogy Regős Bendegúz mondaná, "mindig ilyen barátokra vágytam. Tényleg ! Ezeket nem lehet elhajtani a búsba? Ezeken kívül is van elég hülyénk,és az a baj hogy még nevelnek is után pótlást.Én is azt mondom hogy ha megkörnyékezne biztos taknyán tenyerelném. Na, ez jól esett. Üdv mindenkinek.

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.05.01. 17:43:14

rémes, mekkora balfékek vagytok! Nem is tudjátok mi az, de nektek utálni kell....félreértés ne essék, én sem nagyon ismerem a témát, elolvastam róla, hogy kb. mi az elképzelésük, és kész. De ez a felesleges fröcsögés szánalmas. Nincs más, amivel foglalkozhatnátok?

Bolgarka 2008.05.01. 19:32:12

nem értem mi baj a levéllel.. elmagyarázná valaki? anafeb??

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.01. 20:49:16

Nem is vártam tőled, hogy megértsd. Tévedtem, bocsánat, mégiscsak butább vagy, mint gondoltam. Vagy csak szórakozol velem?
Azért néhány dolgot kiemelnék. Az egyik nagy bajom vele az, hogy jött. Ezt leírtam a post elején, talán elkerülte a figyelmedet.
A második, ami az én szememet nagyon csípi, a kormányzat. Mi a fenét akarnak a kormányzattól? Szerinted???
A magyartalansága már csak hab a tortán, Miszkavicsot nem nagyon tudták értelmesen lefordítani.

eerdeklodoo 2008.05.01. 21:46:43

Miszkavicsot biztosan "tükörfordítják", nehogy kimaradjon egyetlen szó is a magyar verzióból. igaz így értelmetlen hülyeség az egész, de ha a nagyfőnök aszonta, hát igaza van...

anafeb, emlékszel arra az esetre, amikor vki beletett vmi jó nehezet a borítékba és úgy küldte vissza az egyháznak a kéretlen levelet? asszem nálad írta vki. az egyháznak kellett kifizetni a díjat, nem is zaklatták a delikvenst utána.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.01. 23:12:31

igen, ez már nekem is eszembe jutott néhányszor :-)
De ez a levél pestről jött, ezt olyankor lenne érdemes eljátszani, amikor Koppenhágából vagy Floridából küldik a megrendelőlapot.

Reformer 2008.05.02. 01:05:53

David Moszkvicsot is azzal a módszerrel kell fordítani, mint Ron bát - magyar szavak az angol nyelvtan szabályai szerint. Hogy ugye a rendkívül fontos üzenet átmenjen a sok lusta disznó szci-nek, aki még nem elég elkötelezett, és még nem jött rá, hogy vagy az összes lóvéját adja oda, vagy rabszolga lesz éhbéréért. Veszélyben a bolygó, érted?

Nekem az volt a fordulópont a szcientológus karrieremben, amikor elképzeltem, milyen lesz a Clear bolygó, amit 1 nagy és sok kicsi DM/LRH ural...

Akkor jöttem rá, hogy ez az Állatfarm és a 1984 világának bizarr keveréke lenne.

Talán még a kommunizmust is visszasírnánk egy olyan társadalomban.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.02. 07:26:09

Reformer, mi az a KSW? Bevallom, az Állatfarmot nem olvastam, de az 1984-hez képest a kommunizmus rózsaszín szoknyás kislányok gyülekezete.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.05.02. 09:35:07

workoholic, mókás vagy. de mókus semmiképpen :D

sz.csabiii 2008.05.02. 10:55:48

anafeb
Bolgarka asszem nem hülye, csak kötözködni próbál. Bár lehet tévedek...:)

langi 2008.05.02. 15:49:42

sz.csabiii
Persze, hogy nem hülye Bolgárka. Csak még ott tart, hogy "nyereségei" vannak. Ráadásul úgy tűnik, az apukája óriási befolyással van rá. Gondolom nem akarja elveszíteni, meg talán megszokta, hogy a családban az apuka a szellemi irányító. Lásd a leveleket, amiket az apjától, és az anyjától idézett, és aztán minősített. Majd talán, ha a barátai lemorzsolódnak és az apukája is elmegy, ráébred, hogy nem áll arányban a szci nyereség a veszteségeivel.

Reformer 2008.05.02. 22:25:28

Anafeb:

KSW - keeping scientology working, a szcientológia működésben tartása. Ez egy alapvető LRH írás, amit minden tanfolyam elkezdésekor újra kell olvasni - idézgetek belőle (nem szó szerinti, hanem körülbelül idézet.


"ez egy kemény univerzum. Csak a tigrisek élnek túl és nekik sem könnyű.

...

"A történelem legnagyszerűbb szervezetei kemény, elkötelezett szervezetek voltak. Hátulgombolós dilettánsok nyámnyila csapata soha nem vitt véghez semmit."

...

"Inkább legyél halott, mint képtelen."

...

"Amikor valaki beiratkozik, vedd úgy, hogy az univerzum fennállásának idejére csatlakozott. Ne tűrd el a dilettáns hozzáállást."

Úgy látszik, itt az idő közkinccsé tenni a blogomon ezt a nagyszerű írást a teljes valójában... :)))

Special Delivery 2008.05.03. 01:11:05

Az idézett szöveg a mobbing alapképlete, gyakran és előszeretettel használják nemzetközi nagyvállalatoknál, felelősség SZÉTKENÉSÉNÉL, ÁTHÁRÍTÁSÁNÁL, MANIPULÁCIÓS céllal. Úgynevezett egyutas megfogalmazások. Akarsz gazdag lenni tisztességes módon, he...? Non sequitur jellegű érvelések. Ami értéket látok eddig külsősként a szcióban, az nem ez. Mert ez minden olyan ajánlatnál ott van, aminek meg van cukrozva a teteje. A Hitgyülitől az Fiatal Baloldalig. Tóta Weiszről nem is beszélve. Tanulmányozza már valaki a Führer stilisztikáját - lesznek hasonlóságok.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.03. 08:01:47

Köszi Reformer, írd csak meg, érdekes post lesz (ez is).
Tegnap este a HírTV Civil kaszinójában volt szó a szcientológiáról, ismétlés vasárnap 11.00-kor. Sajnos nem láttam, nem tud valaki esetleg egy videót?

fllevente · http://lfogarasi.blogspot.com 2008.05.05. 13:03:14

Fejezzetek be az ordogi dolgokat. A cim igaz. A szcientologia okkult dolog.

sz.csabiii 2008.05.05. 13:45:29

fllevente
Milyen ördögi dologra gondolsz?

Gigi1 (törölt) 2008.05.06. 13:05:04

Az objektíven harmatosa említette ezt a videót, nekem ez új, hátha másnak is:

www.pestylaszlo.com/filmek_hun.php?video=szektak.flv

Zuhanó Ikarusz 2008.05.06. 15:09:58

Szerintem flevente arra céloz, hogy Hubinak voltak közös közös kalandjai Aleister Crowley sátánista társaságával(lásd: www.rotten.com/library/bio/religion/cult/l-ron-hubbard/ ). Egyébként a szció keresztet is innen koppintotta.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.06. 16:34:25

flevente nem fejtette ki a véleményét, azért nem nagyon értjük, de úgy látom komolyan gondolta. Székelyudvarhelyen sekrestyés.

harmatOSA 2008.05.06. 18:20:07

Ha hívő tudja mit kell tennie.......
fllevente nem az az igaz hivő aki karba tett kézzel várja a csodát. El kell mondani a világak MIK A SZCIENTOLÓGUSOK.
"Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja.
/János evangéliuma 8,44/"
hOGY A KUFÁRKODÁS BŰN , NEM PÉNZÉRT ADJA AZ ÚR A GYÓGYULÁST SEM AZ ÜDVÖSSÉGET.
"Betegeket gyógyítsatok, poklosokat tisztítsatok, halottakat támasszatok, ördögöket űzzetek. Ingyen vettétek, ingyen adjátok.
/Máté evangéliuma 10,8"
ÉS TUDNIUK KELL NEM TART ÖRÖKKÉ
A békességnek Istene megrontja a Sátánt a ti lábaitok alatt hamar. /Rómaiaknak írt levél 16,20/
ÍGY TALÁN ÉRTED MIT MIÉRT, :)))))))))))

lescor 2008.05.18. 09:47:32

Dehát ezek gyönyörű eszmék, nem értem miért fikázzátok őket! Én segíteni akarok! Belépek! Már meg is vettem a barna inget...

Most komolyan: ez a szöveg roppant ismerős az MLM világában tett fiatalkori botlásaim idejéből. Jó lenne valami újat kitalálni végre, azzal talán felkeltenék a kíváncsiságom, nem csak fáradtan legyintenék rá...

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.18. 12:25:18

lescor, kék inget vegyél, sea orgban az a divat!

lescor 2008.05.18. 13:26:17

:-)))

Ez a szöveg nem csak az MLM-től ismerős. Voltak a történelemben "nagyszerű, kemény, elkötelezett" szervezetek, piszok sokat ártottak mindenkinek.

Nem veszek kék inget, felesleges pénzkidobás lenne. Ha odamennék segíteni, az első napon úgy vágnának ki, hogy lábam nem érné a földet. Már ha beengednének egyáltalán :-P

Egyébként én így védekeztem: amikor a fasorban sétálva kezembe nyomtak egy szórólapot, jól láthatóan bedobtam a következő kukába. A harmadik ilyen akció után inkább elkerültek. Kár belém a szép színes papír. :-D

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.06.16. 02:07:04

"Az én agyamat is mosta egyszer egy ilyen félkegyelmű. Nem értette meg, hogy én más vagyok. Aztán körülnéztem és mivel nem figyelt senki, hát pofánbasztam. Várom a következőt."

DDD -) Ezt rendszeresiteni kellene -))

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.06.16. 02:14:34

"Bolgarka 2008.05.01. 19:32:12
nem értem mi baj a levéllel.. elmagyarázná valaki? anafeb??
"

Boglarka, nem magyarazzuk el.Remenytelen probalkozas lenne.Menj vissza fozni.

Emerenz 2008.07.11. 10:14:57

Tiszta szerencse, hogy - mint írják - kevés rá az idejük, hogy behatoljanak a társadalomba! :-)
süti beállítások módosítása