anafeb 2007.02.23. 08:47

feljelentés

Feljelentést teszek ismeretlen tettes ellen, aki 2007 január vége óta Budapest, Erzsébet krt. Dianetika központban engem és barátnőmet pszichés módon családunk, iskolánk elhagyására kényszerített személyes beszélgetések útján. Ennek során személyes adatokat kellett átadni, barátnőmet pedig 2007. februá 17-én Koppenhágába utaztatták. Elmondani kívánom, hogy én Budapesten vagyok elsőéves egyetemista a BME Építőmérnöki karán. Barátnőmmel 11 hónapja vagyok együtt, korábban is ismertem. Ő (M.) szintén az egyetemre járt, de tegnap, azaz 2007. február 15-én kiiratkozott tudtommal. M. szülei révén került kapcsolatba a szcientológiával, én pedig tőle hallottam róla. A szülei régen misszióban dolgoztak, most passzívak, de még foglalkoznak a vallással.

 2006. szeptemberében bementem én is Budapesten a központba. Ott teszteket kellett kitölteni, azok alapján eldöntöttem, hogy részt veszek a tanulási tanfolyamon. A tanfolyam pontos neve: A tanulás alapvető kézikönyve. A tanfolyam 2006. november végéig tartott, ettől kezdve nem jártam be. 2007. január végén 1073 Budapest, Puskin utca 4. szám alatt volt egy rendezvény, amin egy filmet vetítettek le Tom Cruise-ról, aki a leghíresebb szcientológus, majd volt egy színdarab. Utána az épületben megkeresett minket egy Sea Org tag. Sea Org: a szcientológia egyház felső vezető rétegébe tartozik, ez egyfajta vallásos rend. Vele beszélgettünk, hogy volna-e kedvünk nekünk is belépni a Sea Org-ba, erre határozatlan nemmel feleltünk. A rendezvényről távoztunk, és pár napra rá felhívtak, hogy beszélni akarnak velem. Órákon át beszélgettünk a Sea Org tagságról.

Végül 2007. február 5-én aláírtam az 1.000.000.000 évre szóló szerződést, miszerint ez idő alatt elkötelezem magam. A szerződésben valami ilyesmi volt, hogy „szabad akaratomból…. + idő” . (hisznek a lélekvándorlásban, és hogy az ember emlékszik arra, hogy sea org tag volt már korábban is.) A szerződés feltételeit szóban ismertették, ez egy könyvben is le van írva. E szerint, ha felmondom azt, az idő lejárta előtt, akkor a szerződés időtartama alatt igénybe vett tanfolyamok árát vissza kell térítenünk, mivel ingyenes, ha a szerződés alapján veszünk részt rajta. A feltett kérdésre elmondom, hogy én ilyen tanfolyamon nem vettem részt. Úgy tudom, hogy minden megkezdett tanfolyam elején egy számlát küldenek a tanfolyamról. Amit kilépéskor kell törleszteni.

A barátnőmmel beszéltem erről, ő büszke volt rám, majd két nap múlva ő is aláírta. A szerződés feltételeit külön időpontban ismertük meg. Az aláírás körülményeiről elmondom, hogy 15.30 körül mentem be és kb. 22 órakor jöttem ki. Én nem tudtam az épületbe belépés előtt, hogy miért hívnak be, de 22 órakor már teljesen biztos voltam benne, hogy Sea org tag leszek és nekem milyen jó lesz. Mindenféle tájékoztatásokat adtak nekem. Valamilyen Imola íratta velem alá, ő győzködött, kezembe adta a legjobb tollát, amit valamilyen Husszeintől kapott, és aláírtam. Minden kérdésemre úgy felelt, hogy én meg legyek győzve, minden kérdésemre írott referenciákkal állt elő egy könyvből. Amikor M-al találkoztam és a papírt mutattam, nagyon kényelmetlenül éreztem magam, rosszul aludtam, forgolódtam éjjel. Fokozatosan mégis úgy gondoltam, hogy jó döntést hoztam.

 Sokat beszélgettünk a dologról M-al, végül február 7-én bementünk Imolához. Megint sokáig ott voltunk, M. is kapott referenciákat, olvasott. Elmondták neki, hogy ez miért jó, miért ez a legjobb döntés, amit tehet, és végül ő 20 perc győzködés után szintén egymilliárd évre leszerződött. Én szabtam kondíciókat a szerződésemhez, 10 évet hagytam az egyetem befejezéséig, belefoglalta, hogy clear-ré válok (a clear felső tudatossági szint). A kondíciókat az aláírást követően fogalmaztam meg, de ezt nem vették figyelembe, és aztán én is elálltam tőlük. Aztán naponta találkoztunk a központban Imolával.

 Általában ketten mentünk be, de volt, mikor külön kezeltek minket. Nem tudom melyik napon, megjelent egy Manon nevű holland nő is. Elkezdtük szervezni az utazást. Az utazás Koppenhágába lett volna. Feltétele az volt, hogy teszteken kellett megfelelni. A teszt E-meter-es interjú, ez speciális vallási eszköz a szcientológusoknál. Azon alapszik, hogy a testen egy alacsonyabb feszültségű áramot vezetnek keresztül és a gondolatok hatására az ember testének elektromos ellenállása változik. Az E-meter ezt a változást mutatja ki. Az E-metert internetes fórumokon hazugságvizsgálóhoz hasonlítják. Kérdésekre kellett felelni, bizalmas és kevésbé bizalmas körből. Ezt egy harmadik nő végezte. E-meterrel tanfolyamzáráskor is teszteltek.

A feltett kérdésre elmondom, hogy a páromat is nők tesztelték. A tesztekről, miután kiderült, hogy megfeleltek, elkezdtük az „önéletrajz” írását. Ez a legapróbb részletekre is kiterjedt. 100valahány kérdésre kellett felelni. Ezzel pár nap alatt végeztünk. Az önéletrajzban személyes adatainkat kellett közölni, közeli rokonok neveit, címeit megadni, távoli rokonok nevét, címét megadni, közeli barátok nevét, címét megadni, érdeklődési körünket megadni, amiről barátainkkal beszélünk. Érdekelték őket párkapcsolataink, előző barátnők. Szexuális életünkről is írni kellett. Egy hetirendemet és egy napirendemet is le kellett írni. Előző iskoláimat felsorolni. Az egyházban elvégzett tanfolyamainkat is le kellett írni. Káros szenvedélyekről érdeklődtek. Olyan személyről is, aki ellenzi a szcientológiai érdeklődésemet. Voltam-e már Sea org tag, Sea-org menekült vagyok-e. kapcsolatban állok-e olyan szervezettel, ami a szcientológiából vált ki. Van-e fegyvereserőkbeli múltam. Igen-nem eldöntendő kérdések is még. Átfogó, teljes életrajzot kellett írni. Be akarok-e épülni, újságnak akarok-e hírt szolgáltatni. És ezeket a kérdéseket E-méteren is megkérdezték (hazugságvizsgálóval).

 Hétvégén 10-én P-ra utaztunk M-ékhoz, vasárnap anyukámmal közöltem a szándékomat, hogy Koppenhágába megyek, minél hamarabb, és ott részt veszünk a sea-org képzésen. Mindkettőnk szülei megdöbbentek. Elmondani kívánom, hnogy olyan tréningeken vettünk rész, amin megtanultuk, hogyan kell közölni a „hírt”. Vasárnap még magabiztos voltam, menni akartam, másnap, hétfőn már nem annyira. Anyukámmal megbeszéltem, hogy az egyetemet elvégzem, és csak utána megyek.

Budapestre hétfőn anyukámmal visszamentünk, M-al közöltük a hírt. Utána a központba bementünk és ott is elmondtam, hogy nem akarok utazni. M. ekkor külön volt, az életrajzát fejezte be. Imolával és a hollanddal beszélgettünk kicsit, újra biztos lettem az utazásban. Anyukám is jelen volt, őt is győzködték, hogy engedjen el. A beszélgetés addig folyt órákig, míg rávezettek, hogy rögtön mennem kell. Anyukám meg kiborult és kiment, mert látta, hogy ezekkel nem lehet értelmesen beszélni. Én meg ekkor már minél hamarabb menni akartam Dániába.

M-al a központban összehoztak minket újra, ekkor jelenlétemben megrendelték M. repülőjegyét. M. tiltakozott az időpont miatt, de ennek ellenére megrendelték neki. Én még vacilláltam, és így csak neki rendelték meg. 14-re lett megrendelve. Utána könyörögnünk kellett, hadd tegyük át későbbre, és arra jutottunk, hogy a saját pénzünkből tudunk módosítani 2007. február 16-ra. A jegy is a saját pénzünkből lett megvéve. 20.000 Ft volt a jegy, 10.000 Ft a módosítás. M-nak azért volt pénze, mert szülei a szokásos havi zsebpénzt utalták neki. A jegyet interneten rendelték, egy, a központban dolgozó személy dombornyomott kártyájának adataival, M. nevére. És M. készpénzben adta oda neki az árat. M. éppen telefonált mikor ezt intézték. Látta, hogy intézik, tudott arról hogy már szerdán akarják utaztatni és rázta a fejét, tiltakozott, de ők mégis megrendelték. Imola klikkelt.

Ezek után, mikor a telefont letette, lementünk a teszt központba, ott beszélgettünk négyesben. Hosszas győzködés után sikerült elérni azt, hogy azt indulást péntekig eltoljuk. Ekkor csak M-ról volt szó, engem nem is vettek figyelembe. Feltehetően az volt a cél, hogy ha M. kimegy, én úgyis utána megyek. Ekkor még én is akartam menni. Estére szétváltunk, a győzködés hatására belegondoltam, mi vár ránk Koppenhágában, és kedd reggelre elhatároztam, hogy ez nekem nem hiányzik.

 M-t felhívtam, találkoztunk, nem beszéltem le, búcsúzkodtunk. Reggel 8-kor jött, 10-kor elment. Anyukámat felhívtam, aki elindult újra Budapestre. Miután hívtam, a központból nemsokára kerestek, elmondtam, hogy jön anyukám, ők mondták, hogy mielőtt megjön, menjek be tréningezni. Nem mentem be, anyukám megérkezett, beszélgettünk, és a beszélgetés végére széttéptem a szerződést. Akkor gondoltam bele, hogy M-t is le kéne beszélni, mert nem biztos, hogy ez a legjobb cél az életében.

 A feltett kérdésre elmondom, hogy a cél, amit ők kínálnak, az az, hogy a sea-org keretében az etikát bevezessük a Földön és az Univerzumban. Sok szervezeten belül lehet dolgozni, amik humanitárius tevékenységeket folytatnak. Zsebpénzt adnak, eleinte heti 50 dán korona, majd a duplája, + teljes ellátás + a bónusz, amiről én nem sokat tudok. Összeházasodni lehet, de már ezt sem támogatják, gyereket vállalni abszolút nem lehet, csak a szervezet elhagyásával, de ez meg azzal jár, hogy vissza kell fizetni a tanfolyamok költségét, ami bentlevéstől függően akár több millió forint is lehet.

 M-t nem értük el, telefonja le volt merülve. Elment az iskolából kiiratkozni, de azonnal nem tudott, mert valami nyomtatványt kellett az egyetemen kitölteni. Találkoztam vele, próbáltam győzködni, de nem lehettem túl meggyőző, mert mondta, hogy menni akar, találkozzunk otthon és megbeszéljük. Estére beszéltünk meg időpontot P-ra. Ezután elindultam anyukámmal haza, innen akartam egyedül menni P-ra. M-t nem értem el telefonon, ezért Fehérvár felé mentem, hátha azt mondja, hogy Pesten maradt. Mindenképpen beszélni akartam vele. Az enyingi leágazóig kinyomoztam, hogy P-on lesz.

Este szülei jelenlétében beszélgettünk, másnap is beszélgettünk. Anyukám is megérkezett. A feltett kérdésre elmondom, hogy M. szülei belenyugvással fogadták a hírt, de úgy tűnik, nekik sem tetszik a döntés, ők is örülnének, ha lenne diplomája. M. szülei beszélgettek az anyukámmal az egyházról, egy képet alakítottak ki benne. Felvilágosították. Szekszárdra elmentem M-al miután anyukám hazament, hogy találkozzunk egy szcientológussal, aki esetleg tud tanácsot adni. A beszélgetés után vidáman jöttünk el, maradás mellett döntöttünk.

 Ez szerdán volt, pár évvel kitoltuk az indulást. Megkértem a kezét is és ő igent mondott. M-t ezalatt többször hívták telefonon otthonában is, mobilján is. Ekkor ő beszélt is velük. Ekkor mindig kiborult. Másnap visszautaztunk Pestre, elterveztük, mit teszünk az elkövetkező pár évben, míg itthon vagyunk. Bementünk a központba, fél órát beszélgettünk négyesben, majd külön választottak minket. Egyszer még láttam, aztán mikor kérdeztem, hogy hol van, Imola mondta, hogy elment Manonnal a suliba kiiratkozni.

Engem egy veszteség-asszisztra küldtek. Itt M. elvesztését akarták velem feldolgoztatni. Ez személyes beszélgetéssé alakult, ahol ismét azt gondoltam, hogy a sea-org-ban a helyem. Annyit még tudok, hogy M. nővére találkozhatott vele, és arról számolt be nekem telefonon, hogy ott van M-al és még két nő is ott van, segítettek neki az albérletből kipakolni, volt velük egy sofőr is. Így négyesben elindultak P-ra. Eközben M-t nem értem el, a telefonját nem vette fel, ha hívtam, ha ismeretlen számról hívtam, akkor meg azt mondta, hogy le kell tennie. Mondta még, hogy este felhív. Ekkor már kint voltunk a központból anyukámékkal.

 Beszélgettünk, újra utazni akartam, de láttam, hogy M-t elviszik, és ez nekem rossz volt, de úgy gondoltam, hogy ezzel akarnak engem is utazásra kényszeríteni. A két dolog ingadozott bennem. M-ék P-ra értek, felment a szobájába, összepakolt. Eközben a két nő a szüleivel megbeszélte a teendőket. Ezt a szüleitől tudom, ekkor M-al is tudtam telefonon beszélni. Kérdeztem, mi változott meg reggel óta, erre nem felelt. Aztán egy hang a háttérből mondta, hogy tedd le a telefont.

Esti találkozást beszéltünk meg újra. P-ról Pest felé indultak, Pest közeléből felhívtak M. telefonjáról Imola, és akkor mondta, hogy este nem találkozhatunk, én kértem őt, hogy ez nekem nem jó, de az Imola elterelte a szót. A végső válasza az volt, ha nem fogok tovább vacillálni az indulással és kezelem a helyzetemet (elolvasok egy-két könyvrészletet, amiből belátom, hogy milyen jó nekem, ha M-t elviszik, másik része meg arról, hogy anyukámat miként tudom meggyőzni, hogy ne legyen akadályozó tényező), de ezt a kezelést nem tettem meg. M-t számomra ismeretlen helyre vitték erre az estére. Telefonhívásaimat nem vették fel, Imola hívott ilyenkor vissza M. telefonjáról.

Ma reggel, azaz 2007. február 16-án kimentünk a reptérre, ekkor búcsúzni akartam és utoljára látni, erre volt kb. 10 percünk. De a kísérői, Manon és Imola ott voltak velünk. Siettették, nem volt olyan a búcsú, ahogy szerettem volna. M. falfehér volt. S-ra hazajöttem anyukámmal, útközben újra utazni akartam, majd maradni, összevissza inogtam. Majdnem azt sem tudtam, mi a valóság. Kétségbe voltam esve.

Egy sms-t kaptam tőle, hogy szép Koppenhága. Koppenhágából engem hívtak, egy nő, akiről semmit sem tudok, valami ilyesmit mondott talán, hogy Imola felettese, kérdezte, hogy érzem magam. Én ekkor nem voltam az utazás mellett. Kérdezte, mi lesz a kapcsolatunkkal, én mondtam, hogy folytatódik, kérdezte, hogy ezt hogyan gondolom. Angolul beszélt. Mondtam, hogy majd megoldom. Kb. 20 perc múlva újra hívott, hogy nem találja M-t, de még keresi egy kicsit és majd visszahív. Azóta nem hívott. Kb. 2 órát vártam és kártyát cseréltem…

 M. apukája biztat, hogy újra visszajön a lány. Szerintem az a céljuk, mint már mondtam, hogy úgyis követni fogom. A fenti események miatt úgy gondoltam, hogy nem utazok, hanem feljelentést teszek. Úgy érzem, hogy kettőnket oly módon befolyásoltak-befolyásolnak pszichésen egymással párhuzamosan, hogy olyan dolgot tegyünk egymás iránti érzelmeinkből fakadóan, amit amúgy nem tennénk meg. Úgy érzem, jelentősen érzelmi zsarolással hatnak ránk.

A pszichés hatás során feltehető, hogy M. nem akaratlagosan cselekszik, (erre talán a fizikai tünetek utalnak: falfehér, tág a pupillája, teljesen természetellenesen viselkedik) hanem azt teszi, amit elvárnak tőle, arra hivatkozva, hogy én úgyis utána megyek. Igaz, hogy mindent úgy tettettek velünk, hogy az úgy tűnjön, mintha a mi beleegyezésünkkel történne, de szerintem jól látható, hogy jelentős személyiségváltozás következett be nálunk, végülis 1-1,5 hét alatt teljesen más életcélt adtak M-nak és majdnem nekem is. Nekem nincs egyházas irodalmam, de M. szüleinek van egy csomó. Szabadzóna néven az interneten is lehet egy-két dolgot olvasni, de ott mindenfélét lehet az egyházról találni.

 A feltett kérdésre elmondom, hogy a központban semmiféle ételt, italt nem kínáltak nekünk. Az anyukám azt mondja, hogy sokszor volt nagyon tág a pupillám, mikor arról beszéltem, hogy mennem kell.

Mást az üggyel kapcsolatban elmondani nem tudok és nem is kívánok, a felvett jegyzőkönyv az általam elmondottakat helyesen tartalmazza, melyet elolvasás után helybenhagyólag aláírok.

A bejegyzés trackback címe:

https://remalom.blog.hu/api/trackback/id/tr8339390

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.02.23. 14:16:54

Erre nem lehet mást mondani mint hogy: szörnyű. Köszönöm hogy leírtad mindezt, a blogot ajánlani fogom minden ismerősömnek, neked pedig kitartást kívánok!

Csak egy tipp: Lehetőleg tagold egy kicsit a szöveget, legalább bekezdésekre, mert így elég nehéz olvasni.

Kiccsillag 2007.02.23. 15:03:31

Jesszusom, hogy mik vannak, az ember el sem hinné.

Tom Cruise 2007.02.24. 02:04:15

Most akkor ki írja ezt, a szülő vagy a fia?

Egyébként kicsit egyetértek Zebra másik bejegyzéshez fűzött hozzászólásával, a sztori szinte hihetetlen (nem fikció véletlenül?), nehéz elképzelni, hogy bárki 75-ös IQ felett (márpedig eszerint értelmes egyetemistákról és nem intézetes debilekről van szó) belemászna az ilyen vallásokba vagy szektákba, főleg anélkül, hogy komolyan utánajárna (a Google luxus?). Az ilyen scientológiás és hitgyülis szerződéseket amúgy valószínűleg igazán alapos jogászok fogalmazzák, tehát a magát önkéntesen rabszolgasorba taszító és a párját elhagyó lányt kétlem, hogy a magyar rendőrség visszaszerezné Dániából, ugyanakkor a pármilliárd forintos kártérítést jogosan fogja az egyház követelni: "tetszett volna elolvasni a szerződést és nem összetépni" alapon. Bár az egyház a pletykák szerint kőgazdagokra vadászik, ebben az esetben úgy tűnik pont az volt a cél, hogy két csóró (ha a fapados repjegy is probléma), tudatlan balek rabszolgát szerezzenek, vagy pedig kipereljenek a családból annyi pénzt a tanfolyamokért, amennyit csak tudnak (kölcsön rokonoktól satöbbi, az előzetes felmérésekből még azt is tudhatják, hogy melyik gazdag nagybácsi tudja kisegíteni a családokat).

Sz'al szar dolog, hogy ilyen szervezetek így visszaélnek az emberi tudatlansággal, de ehhez ennyire hiszékeny balekok is kellenek, már bocs. Mellesleg erős a gyanúm (lásd Tóta W. blogját), hogy ez a blog az egyház szennyesének kiteregetésével szintén durván szegi az egyházzal kötött szerződést. A blog persze hasznos, intő példa másoknak.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.02.24. 07:44:29

Kedves Tom Cruise! A blogot a szülő írja, a feljelentést pedig a fiam tette, mivel ő a sértett. Sajnos ez nem fikció, bár az lenne...
Egyébként nézz körül, hogy kik tartoznak a szcientológiához. Sok okos, értelmes ember van köztük, akik kellő mennyiségű agymosás után igenis beveszik ezt.

Nem tudom eldönteni, hogy Te szcientológus vagy, vagy mégsem??? A nicked erősen arra utal...

A másik dolog, az egyház szennyese. Semmivel nem sértem az egyházat, mivel ÉN nem kötöttem velük szerződést. Másrészt egy egyháznak nem szabadna, hogy szennyese legyen, ugye?

Tom Cruise 2007.02.24. 08:35:16

Kedves Anafeb!

Hát, tényleg sajnálom, hogy a fiad így megjárta (a kételkedésem oka elsősorban az volt, hogy ha valaki igazán le akarja járatni az egyházat, hasonló sztorit agyalhat ki, ugyanakkor az egyház tényleg így működik, megérdemli a pellengért, és nyilván sok értelme nem lenne egy ilyen blognak, ha nem saját tapasztalat), majd olvasgatom a további fejleményeket.

Számomra, magamból kiindulva mindenesetre szinte teljesen elképzelhetetlennek tűnik, hogy valaki ilyesminek bedőljön, bár az is igaz, hogy egy nagyon magas művészkörökben forgó többdiplomás régész doktornőt is ismerek, akit a hitgyüli szippantott be régen, és máig is lehúzzák a fizetése egyharmadát. És persze az ateista neveltetésem miatt talán szkeptikusabb vagyok, a jelek szerint akadnak túlságosan nyitott hiszékeny emberek is, ők a potenciális áldozatok (más vallásoknál és szektáknál is, és ha könyvárus koldus krisnás lesz az ember gyereke, az még az enyhébb helyzet).

Természetesen nem vagyok scientológus, viszont viccesnek tartom az egész dolgot (Xenuval és a többi marhasággal együtt), a nick is csak a témához viccesen passzolt.

Igaz, ha te nem szerződtél velük, nyugodtan írhatsz róluk, az más kérdés, hogy amit az egyházról tudsz, azt talán részben a fiadtól tudhatod, és lehet, hogy ezzel ő megszegte a titoktartási szerződést. Tehát csak jótanácsként mondom, hogy legyél résen a jogi kérdésekben, egy titkos szervezet sem szereti, ha kiteregetik a szennyesét, ami most már mindennapos (a Friderikusznál láttam például több scientológust, volt aki több tízmilliót bukott, mielőtt felébredt volna, de volt ott több Opus Dei tag is, tehát a nyilvánosság hasznos).

anafeb · http://remalom.blog.hu 2007.02.24. 08:52:31

Kedves Tom!
Köszönöm a megértésedet. Valahol írtam, hogy soha nem foglalkoztam velük, tehát amit tudok róluk, az az elmúlt két hét tapasztalata. Eszembe sem jutott volna ezzel foglalkozni, ha nem velünk történik. De ha nem velünk történik, talán el sem hiszem...
Köszönöm a jótanácsot, résen leszek, vagyok. Az biztos, hogy az egyház súlyosan sérti az adatvédelmi törvényt, mivel adatokat gyűjt be a belépett tagról és mindenkiről a környezetében, és arrról a jogáról, hogy ezekbe az adatokba bármikor belenézhessen, előre lemondatják. Ez Alkotmánysértő, és az Alkotmány felette áll az egyházi törvényeknek. Rólam is megvannak az adataik, nem kérdeztek meg, nem kérték a beleegyezésemet hozzá. Mivel nekem nincs takargatnivalóm, nincs mitől félnem. Nekik annál több van.
És jogom van nyilvánosságra hozni, amiket művelnek. Segíteni szeretnék azoknak, akiket ez a veszély fenyegethet, bármikor is az életében.

sbirm 2007.02.24. 23:08:16

Szörnyű ez a történet, nagyon együtt érzünk a családdal! Az a legborzasztóbb, hogy ezek után nem lesz ugyanolyan az életük, mint előtte...
Nem értek egyet azokkal, akik azt mondják a fiú tehet róla, hogy így belemászott! Ezek a jóindulatú, kedves emberekre utaznak, akikből még tervük szerint pénzt is tudnak kisajtolni(a későbbi vég nélküli tanfolyamokra gondolok) behálózzák őket és tönkreteszik az életüket. Reméljük a családnak sikerül jól kiszállni a dologból, talán még M.-et is megmenteni...

jó nevű senki 2007.02.24. 23:21:29

Kedves Tom Cruise!

...nehéz elképzelni, hogy bárki 75-ös IQ felett...

Megnyugtatlak, nem nehéz! A saját kollégáimat (informatika, diplomával, iq-val stb) szippantotta be ez ganyé szervezet már jó pár évvel ezelőtt. (én ugye szidhatom őket bátran, közöm semmi)
dobtak mindent, de főképp a lét be a szervezetbe, ilyen olyan képzésekre, a szemünk láttára. A lényeg, tudnak vmit, hogy kell az embereket megfogni, bepalizni, megigézni, delejezni, agymosni stbstbstb és az utolsó fillérig kifosztani.
ámen!

Chili 2007.02.25. 11:19:31

Ez borzasztó! Aki nem hiszi el, annak csak annyit tudok mondani, nézzen körül a világban. Mindenhol befolyásolni próbálják az embert. Egy éve a barátom bátyja révén kerültem kapcsolatba a Forever Living Products, természetes alapanyagú, egészséges termékeket forgalmazó, amerikai céggel. Azt akarták, száljak be, kössem magam hozzájuk, tukmáljam ismerőseimre a cuccaikat. páromat elkísértem egy gyűlésre, ami teljes mértékben az agymosásról szólt. A "mondjátok utánam: xy, te szereted magad"- kezdetű beszédnél kimentem a teremből. Egészséget, gazdagságot ígértek, de én nem vettem be. Mögé láttam, az unokatesóm viszont halasztott miattuk az egyetemen (mert ebből milyen jól meg fog élni). A párom bátyját pedig az sem tudta eltántorítani, hogy felfedezte, hogy a készítmények az EU-ban betiltott anyagokat tartalmaznak (ezek a magyar nyelvű, felragasztott papírcimkén persze nem szerepelnek), meg tudták neki magyarázni... A szponzora úgy próbálkozott nálam, hogy a barátomhoz való kötődésként értelmezte a belépést. "Talán nem szereted eléggé?!"- kérdezte a párom füle hallatára. Mit lehet erre mondani?! Ez a szponzor mellesleg átverte a bátyját, akit még ez sem tántorított el. Nem az FLP-t akarom ezzel lejáratni, csak arra akarok rámutatni, hogy nem könnyű ellenállni, ha az embernek megtalálják a gyenge pontjait. Ki ne akarna egészséges, gazdag, szép lenni, ki ne akarna szeretteivel tartani, ki ne akarna jobb világot?! A scientológia nagyon durva eszközökkel dolgozik! Meg kell próbálni elkerülni őket, ennyit tehetünk.

DarkGirl 2007.02.27. 14:02:46

Hát ez szörnyű!
Nahát,hogy egyesek mikre nem képesek...:(
Teljesen megértem hogy feljelentést teszel,és sok szerencsét kívánok a továbbiakban!

Tex 2007.03.02. 20:56:13

Tom Cruie: 1.: Neked ez vicces dolog??
2.: Nekem is megfordulna a fejemben ha nem ismertem volna személyesen az illetékeseket, hogy esetleg kitaláció vagy épp szcientológus írja hogy mondjuk begyűjtsön infókat vagy e-mail címeket ki tudja lehet h ezeknek már ez is elég, de itt NEM ERRŐL VAN SZÓ!!!!

kacago 2007.03.21. 07:50:32

Elorebocsatanám, hogy nem vagyok szcientologus,
es elhiszemm, hogy azok mind köcsögök.

De már ne is haragudj az írásod alapján egy nagy ökör lehetsz es nem magas IQ-val rendelkező személy, mint aminek tartod magad.

Sehol nem olvasom ugyanis, hogy bárki megvert volna, vagy megölte volna a kutyadat ha ezt vagy azt nem teszed.

Teljesen önként mentél bele és írtad alá azt a "szerződést" amiről ha nem lennél egy ökör azonnal tudnád, hogy nem is szerződés, mert ilyen nevetséges és lehetetlen feltételt tartalmazó (egymilliárd év :-))) megállapodás jogilag nem is szerződés.

Az is látszik, hogy mindig annak a véleményét fújod akivel utoljára beszéltél! Ha a köcsögök "tréningeztek" meg akkor utazni akartál, ha az anyukád akkor már nem. Neked nincs saját éned és az agyadat könyvtárnak használod és nem gondolkodásra!

Ha én eladnék neked egy tehenet amiről azt állítom, hogy piros és repülni tud, te meg elhiszed és megveszed, akkor akár szemétnek tartasz engem akár nem, a HÜLYE TE VAGY, ÉS CSAK MAGADAT SZIDHATOD.

Vacskamati · http://uhoh.freeblog.hu 2007.03.21. 09:27:10

Kacagó:

Soha nem volt _direkt_ közöm a szciókhoz (egyik, a módszereiket használó "leányvállalatukhoz" igen), viszont volt szerencsém (?) megismerni belülről egy "beszervezgetős" módszerrel dolgozó céget (akiknek semmi közük nem volt a szcióhoz).

Pár emléket osztanék meg veled abból az időből.

Utólag nézve, persze hogy nyilvánvaló, hol és hogyan csúsztattak, miért nem igaz, miért nem működik, amit mondtak nekem.

Ám amikor konkrétan ott voltam, belülről nézve mindez nem tűnt fel. Mert miről is volt szó? Tutibiztosan működő módszerekről, melyek segítségével hú de gazdag, sikeres, elismert, megbecsült és folyamatosan fejlődő lehet mindenki. Onnan nézve (!) persze hogy kész csoda, hogy nem él minden ember, minden cég az ismertetett technikákkal, ja, hiszen nem is élhet, elvégre MI, jelen lévők vagyunk a kiváltságosak, akik megismerhetik a naaaaaaaaagy titkokat ám!

Hülye voltam, hogy elhittem? Ja, az. Jó nagy.
Viszont AMIKOR megismertem az egész ***-t, meg amiről szó van, csupa sikeres embert láthattam, tele önbizalommal, lelkesedéssel, az új munkatársak felé irányuló határtalan kedvességgel és segítőkészséggel. Mindezt egy olyan időszakomban, amikor mindebből nagyon kevés jutott nekem...

Azt se feledd, hogy a leghátborzongatóbb ostobaságok is valahol igazságokra épülnek - legfeljebb a megoldások és a módszerek bűzlenek... így lehettek sikeresek többek között a múlt század katonai diktatúrái is.

Először persze csupa olyasmit hallasz, ami tök jó , pofonegyszerű, és nem lehet nem egyet érteni vele. Csak később kerül bele a szar a palacsintába - akkor, amikor már futsz a befektetett időd és pénzed után, és amikor az egód már nagyon szégyenkezne beismerni, mennyire ostoba voltál.

És Ezek csak egy viszonylag ártatlan helyen szerzett tapasztalatok - elvégre egy olyan cégről van szó, aki _valóban_szolgáltat_valamit_, csak éppen a kedves munkatársakkal baszik ki de nagyon.

A szció valószínűleg sokkal durvább, hiszen amennyire tudom, ott egyszerre nem több tíz embert, hanem _egyetlen_egyet_ manipulálnak... keresgélik a gyenge pontjait, a kételyeit, hogy hol lehetne megfogni...

Éppen a kételyek, a bizonytalanság, és (sajnos) a nyitott gondolkodás a táptalajuk, hiszen ki ne szeretné elhinni, hogy amiről eddig úgy tudta hogy szörnyű, gonosz és rossz, valójában egyáltalán nem az, sőt!...
Az egyetlen, ami segíthet, csak a bigott elutasítás.

Érdekes adalék: a kis szció-technikákat használó "leányvállalatot" pár személyes találkozás után sikerült leráznom a kétely nélküli elutasításommal. Addigra, mint megtudtam, már a szüleimet is elkezdték beszervezni. Megpróbálták megmagyarázni nekik is és nekem is, hogy mekkora válságban van a családunk - úgy, hogy hazudtak mindannyiunknak, arról, hogy a másik fél miket mondott. Amint erre rájöttem, megmutattam a szülőknek egy-két a szcióról szóló anyagot. Azonnal abbahagyták az "ismerkedést" a magát egyházként definiáló szervezettel.

Ha még nem ismernéd, itt van egy az enyémnél jóval okosabb írás, konkrétan a szcióról:

www.control-program.com/index_elemei/Page353.htm

ZSN 2007.03.22. 12:21:37

Nem azert de a szuloknek ( ha jol ertem a blog irojanak) eszebe sem jutott egy felteglaval fejbevagni Imolat ugy hogy megzavarodjon????
Meg kell tudni a teljes nevet... kinyomozni hogy hol lakik..kovetni... es a tobbit a fantaziadra bizom.. ennyi.Nem kell szarakodni az ilyen emberekkel... a lenyeg hogy ne tudjon bizonyitani..
Na de most olvasok tovabb..

Kriszti 2007.03.28. 17:06:19

Nagyon sajnálom ami veletek történt!
Volna egy kérdésem: hogy lehet az, hogy amikor beszéltek veletek akkor ti is azt akartátok, amikor meg magatokra maradtatok, akkor nem akartatok menni? Jó nyilvá agymosás de hogy csinálhatták? Azt mondtad nem adtak enni, ez mondjuk létszükséglet az agymosáshoz. Adtak inni amiben lehetett valami? Vagy hipnotizáltak? Nagyon jó lenne tudni, mert biztos vagyok benne, hogy valamiféle támadás is lehetett, nem csak beszélgetés.

csillag 2007.03.28. 17:43:19

Nekem is volt részem hasonlóban. Krisztus Magyarországi Egyházának hívják, egy kicsi újprotestáns egyház. Szerencsére náluk nem ennyire komoly az agymosás, de volt ott is. A barátnőmmel emiatt szakítottunk. Sajnos nem volt erőm arra, hogy megakadályozzam.

Az agymosás mellett eltávolítják az embereket az összes korábbi ismerősüktől és csak az egyházban lévő emberekkel találkozhat. Gyakorlatilag a szabadidejük 80 %-át az egyházon belül töltik. Kötelezően téríteniük kell. Mivel egy idő után minden egyházon kívüli ember hülyének nézi őket, egy idő után már nem is keresik más társaságát.

Én azt határoztam el, ha ez mégegyszer megtörténne, és bármelyik szerettemet ilyen szekta próbálná meg bekeríteni, vennék egy géppisztolyt és kiirtanám őket. Szépen, módszeresen, egy-egy lövés a fejbe.

Nagyon sajnálom azokat az embereket, akik ilyesmi helyre kerültek, de ez valami elmebetegség. Csak úgy lehetne kigyógyítani őket, ha egy jó időre elszakadnának az egyháztól. Ezt pedig borzasztó nehéz megoldani. Szerintem csak az inkvizíciónak sikerült a középkorban, sok ember megölése árán.

nazuna 2007.03.28. 18:02:17

No és ha a fiad (vagy ha lesz) ha felnő, és 20 évesen Afrikába menne 30 évre katolikus missziós szerzetesnek egy lepratelepre ... azt hagynád? Vagy géppityu? Tehát mitől függ, hogy engeded vagy nem?

nazuna 2007.03.28. 18:10:54

No és ha a fiad (vagy ha majd lesz) 26 évesen úgy döntene, hogy katolikus missziós szerzetesnek megy Arikába egy lepratelepre 30 évre ... azt hagynád-e ... vagy géppityu? Tehát mitől függ, hogy mit hagynál és mit nem?

nazuna 2007.03.28. 18:27:52

(bocsánat a "prellért" - a blogszoftver töketlenkedett .. ha moderátor jár erre, vegye ki a fölösleget! :-)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.04.18. 09:33:09

Talán érdemes tudnotok, hogy az emberiség 90% hipnábilis, tehát pszichés trükökkel manipulálható a szabad akarata. Ezekkel a technikákkal a szientobigyók tisztában vannak. Erre lehet hivatkozni különféle eljárásokban, mert különben nevetséges, az, hogy alá kellett írni, be kellett lépni. stb. Miért kellett volna?

Special Delivery 2007.04.25. 13:41:46

: IGe · www.p-dox.hu/ 2007.04.18. 09:33:09
Talán érdemes tudnotok, hogy az emberiség 90% hipnábilis, tehát pszichés trükökkel manipulálható a szabad akarata. Ezekkel a technikákkal a szientobigyók tisztában vannak. Erre lehet hivatkozni különféle eljárásokban, mert különben nevetséges, az, hogy alá kellett írni, be kellett lépni. stb. Miért kellett volna?

Ezt aláírom, velem konkrétan próbálták már. H.P. Lovecraft egy horrorjára emlékeztetett a történés, mert a szciós vezérnek még a hangja is valami ciripelésfélévé halkult közben. Mintha nem is maga lett volna. De csak néztem rá csodálkozve, és visszakérdeztem: már miért kellene, amikor én nem látom be, hogy kell... :-)

KanSas 2007.04.27. 22:54:58

Én is elég naív vagyok, de azt tudom, hogy mit nem akarok. Ha lenne rá módom, és meg lehetne szervezni, beépülnék közéjük valahogy, és M. után mennék. De ez olyan lenne, mintha egy drogost akarnál elrángatni rehabra. Iszonyú nehéz, lehetetlen vállalkozás. Ha lenne rá keret, elvégezném a hülye tanfolyamokat, kijátszanám valahogy a hazugságvizsgálót, és mennék. Voltam már korábban elbeszélgetésen náluk, és nagyon jól tudom, hogy mennyire tudnak hatni az emberre, de velem nehéz dolguk lenne, mert én leszarom a pénzt, és egyáltalán nem gondolkodok a jövőmben. Szóval nincs veszteni valóm, és nyerni sem akarok ezekkel. De ha tudnék, szívesen segítenék nektek. (egyébként könnyű meggyőznijük az embereket, mert nem csak szép dolgokat hitetnek el velük a jövő reményében, hanem egy IQ teszttel még felettéb okosnak is titulálják. Gondolom potenciális ügyfél szempontjából)

Akula 2007.05.08. 13:03:39

distinct nem Kafkával kevered Lovecraft-ot?:)A féreggé változott Gregor Samsának volt ciripelő hangja a metamorfózis után:P :)

Special Delivery 2007.05.09. 13:46:44

Nem. Mert a kafkai hős áldozat volt, Lovecraftnál meg a rosszak ciripelnek. :-)
süti beállítások módosítása